m8上電視, 好野就是不同

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

M8就系垃圾.我用過一個月就放左了.

TOP

m8唔覺得係垃圾,  好過唔少大廠機, 咁nokia 5800果d 呢?
相信有唔少人要返廠維修

TOP

用左咁耐M8,用2000蚊個價有咁既表現,我係收貨架

不過宜家會係比較擔心個電容式觸控面板出事,之前我部ipod touch 1Gen用到一年就已經收左X

TOP

真系各花入各眼了.自己鐘意最緊要啦.

TOP

我都買左部比家姐用~~
用黎睇VIDEO, 聽歌, 睇PDF...
收下EMAIL, 上下網, 佢樣樣都做到足~~
CPU 仲會幾快...  MON 又靚
如果佢EDIT 到EXCEL...
我都會買部比自己用~

TOP

原帖由 GTAgamer 於 2009-7-19 00:38 發表
真系各花入各眼了.自己鐘意最緊要啦.


M8雖然仲未完善
但未淪落到叫垃圾掛
同埋新版firmware都有進步

另外5800當時咪又係麻煩多多
又唔見你話佢垃圾既 ??


另回其他想回文既member
請睇清楚發文作者係邊個

[ 本帖最後由 阿峰 於 2009-7-19 00:53 編輯 ]

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

原帖由 阿峰 於 2009-7-19 00:51 發表


M8雖然仲未完善
但未淪落到叫垃圾掛
同埋新版firmware都有進步

另外5800當時咪又係麻煩多多
又唔見你話佢垃圾既 ??


另回其他想回文既member
請睇清楚發文作者係邊個

其實睇你點睇M8,如果你當佢是MP3/MP4符帶電話功能就很定是合格的,如果你當佢是智能電話就垃圾都不如,我用M8差唔多5個月的睇法,早2日因為觸屏壞比舊水換部新,發現所為新固件(9.0.5)話上綱快,電話接收好等等都是meizx官網的打手編做的假像.買呢個電話咁耐先知咩叫床板夾x袋.

TOP

「可以當新賣出去的那種」  
網頁聲明可以當保修卡條款更改

老翻始終係老翻,山寨始終係山寨

TOP