原帖由 阿峰 於 2009-7-19 00:51 發表 
M8雖然仲未完善
但未淪落到叫垃圾掛
同埋新版firmware都有進步
另外5800當時咪又係麻煩多多
又唔見你話佢垃圾既 ??
另回其他想回文既member
請睇清楚發文作者係邊個
其實睇你點睇M8,如果你當佢是MP3/MP4符帶電話功能就很定是合格的,如果你當佢是智能電話就垃圾都不如,我用M8差唔多5個月的睇法,早2日因為觸屏壞比舊水換部新,發現所為新固件(9.0.5)話上綱快,電話接收好等等都是meizx官網的打手編做的假像.買呢個電話咁耐先知咩叫床板夾x袋. |