有冇人用創為電視, 有冇聲畫不同步情況?

本帖最後由 ps2wai 於 2020-5-28 17:15 編輯

買咗部二手創為 LED-40E6200U , 聲畫不同步,會有甩嘴問題, 直播更加嚴重, 有冇方法解決, 已經 Reset 部機都係咁!

買電視更係老字號電視技術成熟個啲品牌啦
你故華為樣樣都強咩!
影像處理晶片只有日韓強
大陸電視啲質素送比我都覺咗地方
換電視啦!

TOP

香港買到二手華為咩?!

二手40寸賣幾錢呀? 500蚊?

TOP

華為應該只係出過兩部
V65 V75

LED-40E6200U 應該係屬於創維型號

問嘅就唔知問咗乜
搭嘅又九唔搭八

TOP

原來自己真係九唔搭八,打錯了!應該係創為

TOP

創維咁平都要買二手?

TOP

本帖最後由 eric196511 於 2020-5-29 10:32 編輯

樓主攪錯型號
創為真係麻麻易壞

TOP

創維在模擬電視年代
至到現在 IDTV 品質都算唔錯
只係配置可能比較低啲
其實算幾襟用 ,我有啲國內朋友都用咗好多年
近年重出埋 OLED
同收購咗唔少相關業務
例如 METZ Strong Media Ltd ...
國內算係一線品牌

唔識就唔好亂噏一通
當年佢哋仲出過一部dvd機 1050P
用上 Faroudja 處理芯片
DCDI 技術
算係一代機神
有啲似而家嘅 OPPO

TOP

其實部機都唔差可接受,要求唔高,但唔㚒嘴睇落唔係太好

TOP