iRoad T10 (水貨) 後CAM 修復

本帖最後由 smallone 於 2018-6-26 14:50 編輯

iRoad T10
是咁的,話說早幾個星期 發現個後CAM的片好矇
CH2_20180620_095347.jpg

昨天膽粗粗拆佢出來修理修理。修理完後
Webp.net-compress-image.jpg

拆開後是這樣 *好易拆
rsz_20180624_095909.jpg

整左D 乜 ?   易整嗎?
我部V9前CAM 都有問題.......

TOP

好易!
鏡頭內玻璃有層o野, 用高纖維布 抹o左就ok !

TOP

整左D 乜 ?   易整嗎?
我部V9前CAM 都有問題.......
順德人 發表於 30-6-2018 09:31


我反而覺得V9.....結果錄出來都好似唔係好清, 我指望車牌(最重要), 如果車行得快都係錄唔清楚個牌

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

NO.
塊鏡在裡頭

TOP

我反而覺得V9.....結果錄出來都好似唔係好清, 我指望車牌(最重要), 如果車行得快都係錄唔清楚個牌 ...
惡魔城城主 發表於 2018-7-11 12:45


要高速錄影 就要睇下部cam有幾多fps
30fps 基本上夜晚係冇用 (當然要睇車速)

TOP

要高速錄影 就要睇下部cam有幾多fps
30fps 基本上夜晚係冇用 (當然要睇車速) ...
lippy 發表於 19-9-2018 21:12


所以iroad d cam都係麻麻地, 一係就支援sd卡唔夠大, 依家其實有咩野選擇比較理想

TOP

所以iroad d cam都係麻麻地, 一係就支援sd卡唔夠大, 依家其實有咩野選擇比較理想 ...
惡魔城城主 發表於 2018-9-20 17:41


之前用 iroad V9
12個月內壞兩次永久blacklist

最好係前後cam分開裝

TOP

iroad v9 批次有問題,三,四月前去了代理,即時換了一個(前後鏡頭)給我!

TOP