smallone 當前離線
中級會員
順德人 當前離線
TOP
惡魔城城主 當前離線
(幾頭唔到岸新手)
特級會員
整左D 乜 ? 易整嗎? 我部V9前CAM 都有問題....... 順德人 發表於 30-6-2018 09:31
吹水王 當前離線
Banned
lippy 當前離線
我反而覺得V9.....結果錄出來都好似唔係好清, 我指望車牌(最重要), 如果車行得快都係錄唔清楚個牌 ... 惡魔城城主 發表於 2018-7-11 12:45
要高速錄影 就要睇下部cam有幾多fps 30fps 基本上夜晚係冇用 (當然要睇車速) ... lippy 發表於 19-9-2018 21:12
所以iroad d cam都係麻麻地, 一係就支援sd卡唔夠大, 依家其實有咩野選擇比較理想 ... 惡魔城城主 發表於 2018-9-20 17:41
D@niel 當前離線