ronan 當前離線
進階會員
calvin83 當前離線
鏡頭玩家
長老會員
TOP
s20012797 當前離線
黎緊會去內蒙古旅行,唔會帶5d mark ii + 16-35 f2.8 ii 只會帶sony dc 仔,請問sony rx100 mark iii 有無 ... ronan 發表於 2018-6-1 18:41
tolo2036 當前離線
NPNT 當前離線
特級會員
我頭先起屋企試過iso 800, f4, 快門30s ,出黎的成像似手機影的相,所以都可以接受 ... ronan 發表於 2018-6-1 22:59
iso至少要試1600,保險就影raw+jpg 要用24mm那邊,因為光圈較大(f/1.8),一來iso可以用低一點,如果用is ... tolo2036 發表於 2018-6-1 23:48
請問如果環境光度許可,我應該用f1.8, 20s iso 3200? 定係f1.8 30s, iso 1600? ronan 發表於 2018-6-2 00:11