請問sony rx100 mark III 影唔影到星星?

黎緊會去內蒙古旅行,唔會帶5d mark ii + 16-35 f2.8 ii

只會帶sony dc 仔,請問sony rx100 mark iii 有無機會影到星星?

好天一定影到星星, 問題係你想影咩星星.

TOP

黎緊會去內蒙古旅行,唔會帶5d mark ii + 16-35 f2.8 ii

只會帶sony dc 仔,請問sony rx100 mark iii 有無 ...
ronan 發表於 2018-6-1 18:41


24-70mm f/1.8-2.8夠用,
係1 吋 CMOS成像差D

TOP

黎緊會去內蒙古旅行,唔會帶5d mark ii + 16-35 f2.8 ii

只會帶sony dc 仔,請問sony rx100 mark iii 有無 ...
ronan 發表於 2018-6-1 18:41


一定得,環境決定一切
1. 周圍沒有光害,天朗氣清,萬里無雲
2. 沒有月光的晚上
3. 一般冬天星座較光,也較易影到
4. 腳架唔少得,冇就教好曝光參數,對冇限遠/搵星星對焦,掉落平地自拍

至於影到幾多星(影到那個星等的星),就要睇曝光和環境

可以參考網上文章(蒙古)
https://www.dcfever.com/news/readnews.php?id=19819

TOP

我頭先起屋企試過iso 800, f4, 快門30s ,出黎的成像似手機影的相,所以都可以接受

TOP

回覆 5# ronan
有無相睇下?

TOP

本帖最後由 tolo2036 於 2018-6-1 23:51 編輯
我頭先起屋企試過iso 800, f4, 快門30s ,出黎的成像似手機影的相,所以都可以接受 ...
ronan 發表於 2018-6-1 22:59


iso至少要試1600,保險就影raw+jpg
要用24mm那邊,因為光圈較大(f/1.8),一來iso可以用低一點,如果用iso一樣,影出來D星會多一些


https://www.lonelyspeck.com/phot ... -a-point-and-shoot/

TOP

iso至少要試1600,保險就影raw+jpg
要用24mm那邊,因為光圈較大(f/1.8),一來iso可以用低一點,如果用is ...
tolo2036 發表於 2018-6-1 23:48



請問如果環境光度許可,我應該用f1.8, 20s iso 3200? 定係f1.8 30s, iso 1600?

TOP

本帖最後由 tolo2036 於 2018-6-2 01:32 編輯
請問如果環境光度許可,我應該用f1.8, 20s iso 3200? 定係f1.8 30s, iso 1600?
ronan 發表於 2018-6-2 00:11


地球自轉, 長時間星星會變朦, 細機更加唔可以用太長快間, 你細心睇#6條link, 最低那張用rx100 iii影的銀河相, 用iso 1600, 20秒 , f/1.8 , 24mm影(exif有寫), 20秒已經好盡, 放大全螢幕睇星星其實有點朦, 另外焦距越長, 時間可用的越短, 所以都係用24mm, f/1.8影, 最好用少過20秒(縮細點圖睇就用20秒), iso 1600, 3200都要影, raw作後期處理

備註 : 天文攝影的 '500 rule'
https://petapixel.com/2015/01/06 ... following-500-rule/
轉載入面圖表


rx100 iii個crop factor係2.7, 參照圖表24mm, FF機可用21秒, rx100 iii要除2.7 即21/2.7秒, 10秒都唔夠, 所以用到20秒, 就要縮細個相睇

TOP

回覆 9# tolo2036
rx100 iii係等效FF 24mm, 最多都係20秒左右.

TOP