[外置硬碟] 想問下有冇可能係win7上面用UASP?

本帖最後由 戀人未滿 於 2016-2-27 14:53 編輯

如題, INTEL X79機,
如可以的話, 應該點做?
想個usb msata ssd用到USAP,

硬碟盒控制器係ASM 1153E

THX

應該可以

我部Z77 + USB>SATA3 2.5 HDD Case (ASM1153晶片) 行到UASP

TOP