山本本山 當前離線
初級會員
waltyuen 當前離線
特級會員
TOP
毛毛雨大人 當前離線
兩部機不是同一牌子嗎? 毛毛雨大人 發表於 2020-11-24 13:11
hk133 當前離線
ZenFone 2 食電怪獸前用家 ...
進階會員
天大笑話 當前離線
鍾意亂噏嘅聾人
儲多少少錢睇下肥花有冇平二手小黑 天大笑話 發表於 2020-11-24 14:40
係呀 不過咁樣轉又好似無乜分別咁 budget問題.. 山本本山 發表於 2020-11-24 13:22
shinnAska 當前離線
中級會員