用緊M3K 想轉M5 其實兩部有無大分別?

本帖最後由 山本本山 於 2020-11-24 13:21 編輯

用緊M3K 想轉M5 其實兩部有無大分別?

肥奧轉會FIIO ??

TOP

兩部機不是同一牌子嗎?

TOP

兩部機不是同一牌子嗎?
毛毛雨大人 發表於 2020-11-24 13:11



係呀 不過咁樣轉又好似無乜分別咁 budget問題..

TOP

我覺得冇太大分別
真係想升級就不如預多啲budget換部好啲嘅

TOP

儲多少少錢睇下肥花有冇平二手小黑

TOP

儲多少少錢睇下肥花有冇平二手小黑
天大笑話 發表於 2020-11-24 14:40



    咩牌子黎架?

TOP

係呀 不過咁樣轉又好似無乜分別咁 budget問題..
山本本山 發表於 2020-11-24 13:22



    你講得岩 我諗緊換唔換SONY A55好.... 千零蚊 唔知質素如何

TOP

回覆 7# 山本本山


    sony zx300
而家千三至千五有
如果要stream咪留意下a105
都係千五左右

TOP

M3K再上可能要M11先有明顯分別

TOP