幫FD搵機,預算HK$6000

要求我都覺得有D麻煩,唔知各位有冇好介紹,thank you!
暫時諗到小新呢類水貨
行貨就唔見有2K

唔帶出街
唔打機,夠順,真文書機,會開幾隻瀏覽器,要出到2K,會駁2K MON,通常會長開6-12小時
會睇HD,MON要靚,14或13, 15"擺唔落
要升到WIN11

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

幫FD買水貨完全攬晒責任上身

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

幫人揀/買水貨....有咩事就揾你話你,
叫佢自己買行算吧

TOP

TOP

naomi 發表於 2022-5-17 14:26


可否直送到香港?Thx

TOP

本帖最後由 tamchan 於 2022-5-17 18:06 編輯
可否直送到香港?Thx
Sidus 發表於 2022-5-17 17:42


京東都有貨, 佢如果唔送你咪去京東買 lor.

TOP

naomi 發表於 2022-5-17 14:26



    好高性價比

TOP

千奇唔好做傻事,叫佢自己買

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
GAT-X102 發表於 2022-5-17 12:25


唔一定傻, 睇乜對像    


雖然可能被人當 365x24  免費支援 IT DOG

TOP