本帖最後由 Sun 於 2022-2-23 09:56 編輯
今晚(20220221)約交收
前言:一向鍾意用thinkpad, 開始係當年新入公司,同事比左部老舊既機比我,開頭好唔LIKE, 後來發現商用機係唔同啲,之後就對Thinkpad 有情意結。係講返部老機,係IBM T60, 當年比我用係2012年尾….
大家有冇咩想試?
spec係
i3 2310m; 8gb ram; HD3000 內顯; 500GB HDD; Win10; 跟左個入門Dock
<CHAPTER 1>
2022.2.21, 20:55
好了, 總算是SETTLE DOWN左部機, 影左少少相, 係時候打住部"新"機來報告一下, 對我來說, 它就是新的.
上手人好, 將主機, DOCKING STATION都用卜卜紙包好:
由於未用過THINKPAD DOCKING, 之後再搞. (新一代USB-C太強大, 基本上這類DOCKING我已經冇咩需要了(例如加大電/鎖機))
機身比我想像中要新淨, 也和我日用的T495比一下:
人就係多疑, 心諗唔通上手是專業收買佬?! 有時交收唔係用家既話會有啲怕, 唔知個BODY仲係咪原型. 但唔怕, 這裡高手多, 再出啲DETAIL就會清楚, 由於12.5" 1366X768 太細, 拎返個比佢重要老既MON: PHILIPS 220X, 老年16:10 22" 出來做大個DESKTOP:
估唔到10年前個KEYBOARD已經將個CTRL位左邊加個FN, 我馬上去VANTAGE看看有冇得改SETTING:
原來沒得改. 不過個FN鍵好似比較遠, 算啦依個遲下啲搞 (發現左Bios有得轉位 ). 現在CAP返個TASK MGR比大家看看:
再來火牛:
打字LOW LOADING, 最低用14W左右, 行緊我見2X W, 最高4X W
<CHAPTER 2>
作為用家, 在不知道什麼時候開始喜歡"不買" "等下諗下", 到最後選擇二手, 這未必是興趣咁簡單, 而是出生窮+市場不少伏產品+我和它都經過了沉澱
1) 出生窮就是家物質少, 也使我重視錢的可貴
2) 速食文代, 買賣都要快快手, 可是錯買的機會大, 垃圾產品多的是. 你我都想方便是旦快手, 得過且過. 總知股東有錢賺就係了
3) 有啲需求思考後其實不需用, 有些產品出世前想多想其實可以唔出/出得更合適. 當你我都經過時間洗禮, 二手的價十分真實沒有水份. 買賣都回歸單純可愛. 而買者都投入更多留意/研究/比較
4)買新野你九成碰到的是老sale, 佢理得你同產品; 二手交易, 好大機會遇到的是知音人, 你唔like唔會尋找, 佢唔愛惜佢唔會放二手找人照顧.
看一看說明書, REPLACEMENT那部份的確強大, 當年同任何年代都一樣, 會追求更薄, 更輕. 不過在一切MARKETING SELLING POINTS前, 功能向那部份沒有妥協. 換HDD, 換RAM, 換PCIE卡, 都係預計和設計之內. 一個好CASE 都值錢, 何況是LAPTOP, 咁有限既空間做咁多野. 暫時都未有需要要換野, 不過部iMac有32gb ram (8gb x4 DDR 1600)…不如遲啲試下…check過official去到8GB, 但有人用到16GB
2022.02.22, 20:20
食飽, 又來試下佢. 首先想D/L 隻GAME試行. 因為用緊WIFI, 得2.4G N, 個SPEED係~20mb-144mb, 見到有啲回到過去...咁PAUSE佢再插返條LAN線...WOW...馬上返左來現代:
1gbit 行到4XXmb, 看來個HDD都幾快, 走去SEARCH下個MODEL: HGST HTS7250A7E630, 原來係SATA3 7200RPM, 真心唔慢.
DOWNLOAD完想打機, OH NO!!! 冇DIRECTX 11開唔到...的確HD3000 得DX10. 可以DELETE了.
個DISPLAYPORT真係有趣, 原來最大行到2K, 可惜沒2K MON, 如果唔係我都應該係全港數一數二用HD3000行2K 既人....(我估)
今日返工有啲攰...係咁多...
正想比個MODEL NO. 完左CH2, 收不到, 要講講個MON...TN真係除左個可視角度之外, 我都OK既, 係偏藍左啲...
後面有師兄話用佢做EXCEL唔夠看, 的確我當年都一樣, 叫老闆買個FHD 23" 搞掂. |