money仔 當前離線
進階會員
trendhk 當前離線
IOS 10 Bate 終於無咩大Bug了!比IOS 9.3.4還快 money仔 發表於 2016-8-17 20:55
TOP
bobopig 當前離線
特級會員
IOS 10 Beta 終於無咩大Bug了!比IOS 9.3.4還快 money仔 發表於 2016-8-17 20:55
kellykk 當前離線
唔知乜野機支援 仲用緊 7.0.1 好多軟件都唔裝得,好似 pokemon go via HKEPC Reader for Android ... bobopig 發表於 2016-8-18 11:24
IOS 10 玩緊pokemon kellykk 發表於 2016-8-22 17:48
PSP 當前離線
你就好, 我都想用 IOS 玩 POKE MON 但見好多人一升, 就會勁多問題. 都唔知邊個版本係最小問題. ... bobopig 發表於 2016-8-23 01:17
其實好少遇到有問題 trendhk 發表於 2016-8-30 02:09