最新熱點:
簡體版
訂閱頻道
訂閱電子報
Facebook
Instagram
主頁
專題報導
新聞中心
新品快遞
賣場報價
會員消息
討論區
搜索
我的文章
導航
說明
搜索
註冊
登錄
私人消息 (0)
公共消息 (0)
系統消息 (0)
好友消息 (0)
帖子消息 (0)
電腦領域 HKEPC Hardware
»
儲存燒錄
»
外置儲存
» Buffalo BRXL-PT6U3 Blu-ray recorder
返回列表
發帖
theper
發短消息
加為好友
theper
當前離線
UID
83585
帖子
182
精華
0
積分
154
EPC Dollar
154
註冊時間
2007-4-30
最後登錄
2026-6-21
中級會員
1
#
跳轉到
»
倒序看帖
打印
字體大小:
t
T
發表於 2016-3-29 22:11
|
只看該作者
[USB光碟機]
Buffalo BRXL-PT6U3 Blu-ray recorder
請教一下,近排買了個 Buffalo BRXL-PT6U3 燒 verbatim 1-6x blu-ray, 用 windows built-in function 去燒就冇事 (雖然選6x都係2x速度), 但用任何其他軟體 (Imgburn, CDBurnerXP, BurnAware), 選2x都會燒焼下死碟
係唔係我有d野set漏左?
收藏
分享
0
0
KinChungE
發短消息
加為好友
KinChungE
當前離線
UID
42857
帖子
110143
精華
1
積分
57772
EPC Dollar
57772
註冊時間
2006-7-26
最後登錄
2026-6-24
長老會員
2
#
發表於 2016-4-1 11:57
|
只看該作者
死碟?
出D咩error?
TOP
theper
發短消息
加為好友
theper
當前離線
UID
83585
帖子
182
精華
0
積分
154
EPC Dollar
154
註冊時間
2007-4-30
最後登錄
2026-6-21
中級會員
3
#
發表於 2016-4-2 22:31
|
只看該作者
This is an example, with imgburn
下載
(95.19 KB)
2016-4-2 22:29
But so far not getting any error if using the Windows built-in burning tool. (but the built-in burning tool force caching files to local HDD even my source data is from USB 3.0 device, not so good...)
TOP
hkpop
發短消息
加為好友
hkpop
當前離線
UID
75297
帖子
2311
精華
0
積分
1557
EPC Dollar
1557
註冊時間
2007-4-1
最後登錄
2026-6-23
進階會員
4
#
發表於 2016-4-2 23:17
|
只看該作者
回覆
1#
theper
我都係用呢部機, 你的電源燈係咪綠色?
我用 Ashampoo Burning Studio 15 & Cyberlink Power2go8(跟機的)
用6x燒, 實際唔過4x, 你可以選用 2x 燒.... 部機冇問題, 如果都唔得, 我建議
你拎去代理檢查下, 還定有3年保...
TOP
theper
發短消息
加為好友
theper
當前離線
UID
83585
帖子
182
精華
0
積分
154
EPC Dollar
154
註冊時間
2007-4-30
最後登錄
2026-6-21
中級會員
5
#
發表於 2016-4-3 00:23
|
只看該作者
回復
4 #
hkpop
係綠色,因為已插第2線加電
師兄是否用一筒50隻果款 verbatim ?
我買了10隻一 pack的 eblue 反而燒得好 happy
via HKEPC Reader for Android
TOP
hkpop
發短消息
加為好友
hkpop
當前離線
UID
75297
帖子
2311
精華
0
積分
1557
EPC Dollar
1557
註冊時間
2007-4-1
最後登錄
2026-6-23
進階會員
6
#
發表於 2016-4-3 01:08
|
只看該作者
本帖最後由 hkpop 於 2016-4-3 01:10 編輯
回覆
5#
theper
我係買 Vertbatim 6x 十隻, 但好似唔係咁好, 呢部機只可以揀 2x, 6x.... 有4x 就好....
師兄, 你買 eblue 幾錢? Vertabtim 要成 $65....
呢部機仲可以燒 MDISC, 師兄有興趣可以去森林買.......
呢部機燒 2x 都 stable, 但要成 45mins.....真係好慢........同 usb flash 差好遠....
TOP
theper
發短消息
加為好友
theper
當前離線
UID
83585
帖子
182
精華
0
積分
154
EPC Dollar
154
註冊時間
2007-4-30
最後登錄
2026-6-21
中級會員
7
#
發表於 2016-4-3 11:12
|
只看該作者
回復
6 #
hkpop
Eblue $70 in 298, and is able to burn 4x, but not 6x. Around 30min finish.
But verbatim is $265 in golden for those 50 disc pack, much cheaper lor.
其實都係玩野,用番硬碟實際d, 又快又差唔多錢
via HKEPC Reader for Android
TOP
返回列表
HKEPC
本站公告
最新消息
網站問題回報
大型電腦展
Event
完結活動記錄區
Sapphire HD 7770 組別
SEAGATE Wireless Plus 試用體驗分享
XFX R9 系列繪圖卡使用體驗分享
NVIDIA x Inno3D 繪圖卡超頻比賽
Linksys 「WRT1200AC」試用分享
「SAPPHIRE Next Gen 2015」徵文活動
「 ASUS ROG Insight 2015 」徵文活動專區
Linksys WRT 用家專享禮遇
「 ASROCK OCF 2015 」徵文活動專區
「LINKSYS EA7500.開箱」專區
Synology DSM 6.0 開箱文活動
LINKSYS EA9500 旗艦開箱文專區
LINKSYS MaxStream 系列‧無縫連接新體驗
「 LINKSYS VELOP .開箱文專區」
ASUSTOR AS6302T .開箱文提交專區
Sapphire HD 7700 超頻比賽(完結)
Sapphire HD 7750 組別
免費升級Galaxy GTX660
Everbest x HKEPC「ECS MOD」取消
舊"U" 迎新春 - 升級「Piledriver」
分享、教學精華文投稿
Plextor M6Pro SSD 開箱文比賽
ASUSTOR AS4004T.開箱文提交專區
AsRock Z77主機板開箱賞(完結)
Ducky Zero DK2108 試用徵文
WD Connected to Life 口號創作比賽
協助美女挑選 Plextor SSD
CM女郎「邊個夠佢靚」攝影比賽
WD Computex2013 大激賞
ANTEC TruePower Classic 550W 開箱文專區
WD Black2雙硬碟試用體驗」
XFX R9 系列 Benchmark 競猜活動
GALAX GTX970 / 980 開箱文分享
Synology RT1900ac 試用評測
Synology MR2200ac 開箱文開箱文試用體驗
我的 Antec 電源供應器包裝盒設計(完結)
Antec 產品聖誕寫真大激賞
GALAXY 送你全新3D Mark 序號
WD 包裝盒環保設計比賽
NVIDIA SHIELD 體驗會分享區
Plextor M6S 雙重賞
ASUS 主機板至尊十年霸
「 ASUS ROG Insight 2014 」分享活動專區
Inno3D GAME PACK 開箱文(已完結)
WD My Book Live 個人雲端 "智"幫手
Antec GX700 試用大激賞
ASUS Tech Forum 體驗會分享
Inno3D iChill 9 系繪圖卡開箱分享
Philips 揚聲器、耳機使用分享
NVIDIA SHIELD 體驗分享
ASUS STRIX Techday2015徵文活動專區
HKEPC足球挑戰賽
Plextor 「 M5 Pro 系列發佈會後感」分享
ZOTAC 「開箱文」分享
RAZER TOUR 徵文活動提交
Hardware
系統組件
系統故障
砌機組合
電腦資訊轉貼
顯卡討論
顯示屏幕
超頻領域
儲存燒錄
固態硬碟
外置儲存
HKEPC OC Lab
網絡寬頻
Linksys WRT 技術交流
NAS 專集
單板電腦
Portable Computer
行動電腦
NetBook 族群
Eeepc 專區
平板電腦
Computer Accessories
散熱特區
液冷降溫
機箱博覽
硬件周邊
DIY 地帶
電子世界
DIY地帶精華區
Diyer 個人展覽館
立體製作空間
輸入裝置
虛擬實境
Apple World
蘋果國度
蘋果影音
蘋果軟件
蘋果 iPhone
蘋果 iPad
iOS apps
出機攻略
Mobile Phone
Android Phone
Android Phone 軟件
Smart Phone
Smart Phone 軟件
Symbian Phone
Symbian Phone 軟件
電訊網絡
手機周邊
Software
軟體討論
Linux玩家
程式編寫
病毒攻防
Windows 探索
Microsoft Office 應用
Game Zone
電玩硬件
電玩軟體
手遊熱玩
Digital
數碼視聽
攝影學堂
作品藝廊
影音領域
耳界大開
數碼廣播
節目資訊
Leisure
興趣百科
動漫狂迷
體育世界
愛車人士
單車會社
Trading
交易廣場(電腦類)
交換/徵求
交易廣場 (電腦周邊及電玩類)
徵求/交換
交易廣場(其它類)
徵求/交換
易手格價
團購專區
組團諮詢
epc $ 拍賣場
拍賣完畢
徵求/問價
交易完結
[收藏此主題]
[關注此主題的新回覆]
[通過 QQ、MSN 分享給朋友]