[開箱] 開日本野 城下工業 sound warrior SW-HP10s

本帖最後由 cngaiyin 於 2020-12-7 17:10 編輯

IMG_20201207_161901.JPG
IMG_20201207_162000.JPG
IMG_20201207_162127.JPG

一個日本CD舖常用品牌
目前感受是 配戴感還不錯(PS:有日本人表示戴到耳痛)
我都覺呢隻野要 夾耳型 夾人頭 XD

煲機中...聲音不提太多
初聽感覺不錯

隔音有點不足,會聽到外面既聲
同樣會漏聲出來 , 但唔算嚴重

-----------------------------後補耳痛可能性----------------------------------------
耳綿是這樣的
IMG_20201207_170633.JPG
這裡是完全不可動的
IMG_20201207_170438.JPG

支持開箱文,期待師兄分享聽感

TOP

本帖最後由 cngaiyin 於 2020-12-7 21:18 編輯

4小時後感(不能代表任何野XD 頭盔)
第一次煲大耳 , 好多野唔識 , 請見諒

首先係個設計 , 夾得唔夠緊 , 聽感變左型
再來係 唔似入耳煲1~2小時有小變化 , 睇來有排煲 , 預設先50小時吧

背景夠靜 , 易推
音場應該算適中 , 定位OK , 背景細節出過晒我現有既玩具
唔刺耳 , 低頻我本來就冇乜期待架喇 , 人聲中偏前
同佢個說明一樣 係鑑聽野玩來 , 但係鑑聽點解中頻會帶住DD既伸延既??

目前總結 : 清淡 背景清 合我口味
我覺得師兄們會鐘意佢大佬HP20多D , 可以換線 有平衡玩 個調音會冇禁干

-------------------------------再後補----------------------
但係以佢大佬既價錢 ... 佢個設計 , 我點解唔買劈便劈到插晒水既 奧仔hi-X50呢XD
除非係因為奧仔冇得玩平衡囉

TOP

HP20同依隻既分別只有可換線?

TOP

本帖最後由 cngaiyin 於 2020-12-8 02:52 編輯

回覆 4# shinnAska


    照官網直寫呢
SW-HP10s 係 Studio Monitor Headphones  鑑聽Headphones
40Ω  20~20kHz

SW-HP20 係  Headphones for Listening to Music 用來聽歌既Headphones
40Ω 10Hz~35kHz

10s 算係清水機  20 聽起來空間感強D 人聲再出D 玩味濃D

然後佢仲有隻SW-HP10LIVE 基本上同20差唔多 但係用來聽 Online Live Concert
不過香港唔見有 , 我都唔太明佢玩乜

都係睇口味啦 , 原本我都係想買20 有大買大 , 不過有人就提我風格唔同 , 我就簡翻10s

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆 5# cngaiyin

感謝回覆

依隻我有D興趣, 不過耳罩無關節位睇黎會夾耳仔

TOP