本帖最後由 cngaiyin 於 2020-12-7 21:18 編輯
4小時後感(不能代表任何野XD 頭盔)
第一次煲大耳 , 好多野唔識 , 請見諒
首先係個設計 , 夾得唔夠緊 , 聽感變左型
再來係 唔似入耳煲1~2小時有小變化 , 睇來有排煲 , 預設先50小時吧
背景夠靜 , 易推
音場應該算適中 , 定位OK , 背景細節出過晒我現有既玩具
唔刺耳 , 低頻我本來就冇乜期待架喇 , 人聲中偏前
同佢個說明一樣 係鑑聽野玩來 , 但係鑑聽點解中頻會帶住DD既伸延既??
目前總結 : 清淡 背景清 合我口味
我覺得師兄們會鐘意佢大佬HP20多D , 可以換線 有平衡玩 個調音會冇禁干
-------------------------------再後補----------------------
但係以佢大佬既價錢 ... 佢個設計 , 我點解唔買劈便劈到插晒水既 奧仔hi-X50呢XD
除非係因為奧仔冇得玩平衡囉 |