蘋果部分內地生產線受新型肺炎影響 或現供應鏈中斷危機

http://news.tvb.com/finance/5e31 ... 7%E5%8D%B1%E6%A9%9F

蘋果公司部分內地生產線,受肺炎疫情影響。

去年推出的新款智能手機,在假期消費旺季需求強勁,加上智能手表等可穿戴產品,以及服務表現破紀錄,帶動蘋果公司在截至去年底的季度賺超過220億美元,按年升一成一。每股盈利近5美元,多於市場預期的4.55美元。收入升近百分之9。

以產品劃分,上季度智能手機收入按年升超過百分之7,好過市場預期;可穿戴和智能家居等產品收入升近三成七。上季度大中華收入按年升百分之3,但受新型肺炎疫情影響,蘋果公司行政總裁庫克透露內地一間分店已暫停營業,多個分銷夥伴亦暫時關閉店舖,相信會拖累銷情,部分生產線亦受疫情影響。

蘋果公司行政總裁庫克稱:「我們有些供應商在武漢,所有這些供應商都有替代品,我們肯定正努力於緩和任何預期產量損失的計劃。武漢以外的供應來源,影響今次較不明朗,農曆新年後工廠重開的時間由本月底延至二月十日。」

有券商擔心如果代工商員工返回工廠受到限制,可能有供應鏈中斷的危機。

受疫情不明朗影響,蘋果預測今季收入介乎630至670億美元,範圍較以往廣泛,但仍然多於市場預期。庫克又指,5G技術應用仍在初期,《彭博》感覺他不急於年內推出5G手機。

本帖最後由 skywalker167 於 2020-5-24 17:39 編輯

因為覺得不好 所以DEL了

TOP

可以去西藏生產, 地又大又無咩影響

TOP

只要成條供應鏈遠離中國就無事
中國定期都會被天譴,今次系因為中國大規模偷技術,要made in china2025 失 ...
skywalker167 發表於 2020-1-30 10:04



    一有咩傳染病就要搬廠, 咁咪好唔得閒

TOP

可以去西藏生產, 地又大又無咩影響
abc888 發表於 2020-1-30 17:50

建議你睇下西藏貨運容量, 運輸成本, 人力資源同 能源供應 有幾受限先再講嘢.

TOP

侵侵叫左 COOK 將生產線搬返美國叫左成年都唔搬既後果之二

TOP

可以去西藏生產, 地又大又無咩影響
abc888 發表於 2020-1-30 17:50



    人一藍

TOP

可以去西藏生產, 地又大又無咩影響
abc888 發表於 2020-1-30 17:50



    人一藍... 我阿媽其實真係女人黎

TOP