P5Q-VM 底板溫度5X 會正常嗎 ?

我買左塊 P5Q-VM  
開機時底板溫度 有 3X 度
閒置最高溫度有 5X
算唔算正常

如果依家都咁熱 咁夏天咪會成 60度 ?

係好唔正常
感你cpu果d咪70度idle?

TOP

原帖由 litwai 於 2008-11-23 11:45 發表
我買左塊 P5Q-VM  
開機時底板溫度 有 3X 度
閒置最高溫度有 5X
算唔算正常

如果依家都咁熱 咁夏天咪會成 60度 ?


你用邊個軟件測溫 ????

TOP

cpu 又唔係好熱 e7200 得3x度

用過hwmonitor 同asus 自己軟件 睇都係一樣

TOP

原帖由 litwai 於 2008-11-23 12:18 發表
cpu 又唔係好熱 e7200 得3x度

用過hwmonitor 同asus 自己軟件 睇都係一樣


好大機會係底板測溫 sensor 有問題, 又或者機箱通風對流唔好

TOP

如果係sensor 有問題 有冇得自己整整拒 定要搵代理搞

TOP

原帖由 litwai 於 2008-11-23 12:52 發表
如果係sensor 有問題 有冇得自己整整拒 定要搵代理搞


都唔係好大問題,
我個塊 cpu 測溫都有問題,
成日都係得幾度

如果你想整,點解唔比代理整 ???

TOP

原帖由 litwai 於 2008-11-23 12:52 發表
如果係sensor 有問題 有冇得自己整整拒 定要搵代理搞

用手feel下先
睇下cpu個hs熱定佢熱先啦
仲有你可以用其他software來試

TOP

好 今晚試試先 thx 兩位

TOP

岩岩試完 真係個 底板 北橋晶片 超熱  

應該真係有問題

TOP