ephram 當前離線
中級會員
sc.JPG (78.64 KB)
下載次數:34
2008-11-21 21:06
kanduki 當前離線
進階會員
TOP
OSIRIS_ETERNAL 當前離線
Banned
Chinaman 當前離線
原帖由 kanduki 於 2008-11-21 21:09 發表
原帖由 OSIRIS_ETERNAL 於 2008-11-21 21:12 發表 咪係,我用垃圾水冷都50度啦full load...
tonychoi 當前離線
白目腦殘無得醫
Moderator
原帖由 ephram 於 2008-11-22 00:16 發表 唔好意思呀......我個screen capture係idle嫁.......唔係full load.....咁仲駛唔駛換? thanks everybody's reply
原帖由 tonychoi 於 2008-11-22 00:19 發表 你show張 full load出來睇下先啦~
sc@fullload.jpg (112.32 KB)
下載次數:39
2008-11-22 01:45
原帖由 ephram 於 2008-11-22 01:45 發表 係既 ....下面係fullload 10 minutes 既screen capture 如果我想上返@3.2G,仲駛唔駛攪攪個HS呀? Thanks brothers
cckkwc2002 當前離線
NG的怪怪蟲即係本人啦 =^.^=
特級會員
原帖由 tonychoi 於 2008-11-22 08:45 發表 我覺得暫時唔洗換~因為都只係5x度~到夏天再睇下如果過左70度先換都未遲
原帖由 cckkwc2002 於 2008-11-22 12:34 發表 咪係囉...負載都只係5十幾度...一o的都未叫熱喇