E8200想換HS

Asus P5K Pro + E8200
用緊 Vortex 752....CPU已經set左1V, core temp都好熱(之前@3.2G, 每個core再+5度)...

咁多位ching, 紅海 係咪平靚正嫁? 我塊板又用唔用到呢?
因為我想超返E8200@3.2G, +返去1.2V
如果紅海唔好既話 around 200, 有無邊隻product可以整低d個temp?

sc.JPG (78.64 KB)

sc.JPG

<$200的話都無咩可能
<50c其實已經好涼架喇

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

紅海

TOP

原帖由 kanduki 於 2008-11-21 21:09 發表

原帖由 OSIRIS_ETERNAL 於 2008-11-21 21:12 發表

咪係,我用垃圾水冷都50度啦full load...


唔好意思呀......我個screen capture係idle嫁.......唔係full load.....咁仲駛唔駛換?

thanks everybody's reply

TOP

原帖由 ephram 於 2008-11-22 00:16 發表




唔好意思呀......我個screen capture係idle嫁.......唔係full load.....咁仲駛唔駛換?

thanks everybody's reply


你show張 full load出來睇下先啦~

TOP

原帖由 tonychoi 於 2008-11-22 00:19 發表


你show張 full load出來睇下先啦~


係既 ....下面係fullload 10 minutes 既screen capture
如果我想上返@3.2G,仲駛唔駛攪攪個HS呀?
Thanks brothers

sc@fullload.jpg (112.32 KB)

sc@fullload.jpg

TOP

原帖由 ephram 於 2008-11-22 01:45 發表


係既 ....下面係fullload 10 minutes 既screen capture
如果我想上返@3.2G,仲駛唔駛攪攪個HS呀?
Thanks brothers


我覺得暫時唔洗換~因為都只係5x度~到夏天再睇下如果過左70度先換都未遲

TOP

原帖由 tonychoi 於 2008-11-22 08:45 發表


我覺得暫時唔洗換~因為都只係5x度~到夏天再睇下如果過左70度先換都未遲


咪係囉...負載都只係5十幾度...一o的都未叫熱喇

TOP

原帖由 tonychoi 於 2008-11-22 08:45 發表


我覺得暫時唔洗換~因為都只係5x度~到夏天再睇下如果過左70度先換都未遲

原帖由 cckkwc2002 於 2008-11-22 12:34 發表


咪係囉...負載都只係5十幾度...一o的都未叫熱喇


明白 ching
咁我夏天再留意下個temp...
唔該晒咁多位ching

TOP