nicotine 當前離線
中級會員
D@niel_Ng 當前離線
TOP
lowoichiren 當前離線
敗家伙
進階會員
原帖由 lowoichiren 於 2008-11-21 16:01 發表 冇用把風扇仔
OSIRIS_ETERNAL 當前離線
Banned
原帖由 nicotine 於 2008-11-21 16:17 發表 唔好意思我講漏左, 而家用緊原裝FAN+HS, 不過發覺散熱唔夠好, 想買新HS+FAN又驚買錯用唔到....... Thermalright True Black ok 嗎? 使唔使 $300? .
K_C_ 當前離線
我係毒霸,唔好惹我~~~~~~ ... ...