HS for P5Q Deluxe

用緊原裝HS唔係好得, 但係版上有導熱管頂住, 驚買錯用唔到, 請問有無HS+Fan介紹?

我之前裝Thermalright True Black無問題




[ 本帖最後由 D@niel_Ng 於 2008-11-21 16:03 編輯 ]

TOP

冇用把風扇仔

TOP

原帖由 lowoichiren 於 2008-11-21 16:01 發表
冇用把風扇仔

upload左相.....自己睇

TOP

回覆 4# 的帖子

可能我get錯野
以為佢講底板d cooler唔夠用

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

原帖由 lowoichiren 於 2008-11-21 16:01 發表
冇用把風扇仔

從來無用過....又易甩....

TOP

唔好意思我講漏左, 而家用緊原裝FAN+HS, 不過發覺散熱唔夠好, 想買新HS+FAN又驚買錯用唔到.......
Thermalright True Black ok 嗎? 使唔使 $300?
.

TOP

原帖由 nicotine 於 2008-11-21 16:17 發表
唔好意思我講漏左, 而家用緊原裝FAN+HS, 不過發覺散熱唔夠好, 想買新HS+FAN又驚買錯用唔到.......
Thermalright True Black ok 嗎? 使唔使 $300?
.

我買入時$ 599,e+減左價 $520

TOP

原帖由 lowoichiren 於 2008-11-21 16:01 發表
冇用把風扇仔


大家唔好貪心,見到有風扇就用......

Manual有寫,o個把細風扇係行水冷至要用.因為冇o左CPU風扇去帶動底板上o既對流(或者吹住NB/SB).如果CPU行風冷就唔應該用,因為放響CPU HS同機背風扇之間,會引起亂流~~~

TOP