Cyber2008 當前離線
Banned
Mitsume 當前離線
唔識打中文, 剩係識用手冩板~ .. ...
進階會員
TOP
LKNim 當前離線
原帖由 Cyber2008 於 2008-11-20 18:51 發表 CM透明框既LED扇 幾$ 正刀都冇得買?? THX
SimonMan 當前離線
ITX Enthusiast
原帖由 SimonMan 於 2008-11-20 18:53 發表 白蝠 一定最光
billy1312 當前離線
人類不愛給予支持.因為葡萄是酸
原帖由 LKNim 於 2008-11-20 18:54 發表 買一隻白幅既錢... 買2隻CM扇再食碗麵都仲得
原帖由 billy1312 於 2008-11-20 19:00 發表 唔得掛 白幅115蚊 2隻cm就110蚊 5蚊食冷面
原帖由 LKNim 於 2008-11-20 19:09 發表 食唔到熱既麵食冷麵都好 睇樓主會唔會$115買隻扇啦...