請敎散熱(想買靜風扇)

各位大大:

小弟有一粒舊u (係intel p4 531, 3.0ghz, 800mhz, 1mb cache)... 而家主要用來睇數碼電視...部電腦有時聽到d 風扇聲... 雖然唔係好大聲.. 但.. ><

想問各位大大有咩心水可以介紹一吓呢 (主要係想靜d...) ??? 我部機個config 如下:

cpu: Intel P4 531 (好似係原裝風扇)
motherboard: asrocks 4coredual-vsta
ram: adata 2gb DDR2 800mhz * 2
display card: ASUS pci-e 4350 (heatsink 版)
sound card: on-board
harddisk: WD 320YS * 2
DVD-Rom: Plextor DVD writer
Power: 好似係牛魔王.. (唔知咩model)

謝謝各位~~~

gelid既silent

TOP

budget 夠唔夠先

因為 case風扇 同 火牛, 對靜音都會有好大影響

TOP

換CPU heatsink先
GEILD Silent Spirit

或者塔型heatsink加低速12cm fan

TOP

唔該曬咁多位大大...

budget... 其實真係唔expect太多...

一/二百蚊都可以接受....

GEILD Silent Spirit

或者塔型heatsink加低速12cm fan


呢兩個大約幾多錢呀?? 唔該~~~

我打算唔開case fan 架啦... 而機箱就用緊antec 6500

[ 本帖最後由 patrick824hk 於 2008-11-19 17:02 編輯 ]

TOP

silent-spirit -----$210
A SHOP

TOP

紅海真係ok喎....我星期日買左....用係P4 -530 -3GHZ

$85 only....終於安靜晒....^_^

TOP

原帖由 micma 於 2008-11-19 17:06 發表
紅海真係ok喎....我星期日買左....用係P4 -530 -3GHZ

$85 only....終於安靜晒....^_^


師兄呀.. 紅海有冇圖睇睇呀??

同埋邊度會有呢??

謝謝~~

TOP

TOP

謝謝師兄~~

TOP