老方法...12CM雞case fan降噪

$20黃金3000rpm 12v雜扇兩隻40大元
5v都開到,不過都係行7v,耳邊聲,~靜~~~~


2.jpg

but if you change the voltage lower, then the rpm will become slower lor ?

TOP

小弟都係咁自己DIY調速器

TOP

原帖由 cnboy 於 2008-11-18 11:46 發表
$20黃金3000rpm 12v雜扇兩隻40大元
5v都開到,不過都係行7v,耳邊聲,~靜~~~~


760367


右手邊係 DC
5 係 AC
重有 - 5V 把風扇重識 5 識轉

睇 PCBULB 一般是 7V 起
就算 5V 轉得起到都無風

用調速器啦 - 乜風扇都可以較到一個你中意的風速

[ 本帖最後由 豬頭宅男 於 2008-11-18 13:25 編輯 ]

TOP

右手邊係 DC
5 係 AC
  <-thx,打錯

用唔到3000轉咁多, 想買千幾轉扇但double價,調速器又要加3針pin都要廿皮
而家估都有15XX~18XX轉,只用作對流,唔會成日較速度,係想靜
呢隻連5v推得,不過真係冇乜風

[ 本帖最後由 cnboy 於 2008-11-18 13:29 編輯 ]

TOP

其實緊樣轉VOLTAGE 對火牛有沒有壞影響.

TOP

原帖由 tongtong1972 於 2008-11-18 17:14 發表
其實緊樣轉VOLTAGE 對火牛有沒有壞影響.

有d火牛一接7V用會以為係漏電而cut-off

TOP

原帖由 tongtong1972 於 2008-11-18 17:14 發表
其實緊樣轉VOLTAGE 對火牛有沒有壞影響.

投先試 7V 隻牛會有 "凸凸" 聲喎

TOP

原帖由 mk1211999 於 2008-11-18 18:39 發表

投先試 7V 隻牛會有 "凸凸" 聲喎



未試過咁情況

TOP

原帖由 kanduki 於 2008-11-18 18:08 發表

有d火牛一接7V用會以為係漏電而cut-off


咁一定要用調速器

TOP