cnboy 當前離線
中級會員
pigskinhk 當前離線
進階會員
TOP
Tea-Back 當前離線
豬頭宅男 當前離線
原帖由 cnboy 於 2008-11-18 11:46 發表 $20黃金3000rpm 12v雜扇兩隻40大元 5v都開到,不過都係行7v,耳邊聲,~靜~~~~ 760367
tongtong1972 當前離線
初級會員
kanduki 當前在線
原帖由 tongtong1972 於 2008-11-18 17:14 發表 其實緊樣轉VOLTAGE 對火牛有沒有壞影響.
mk1211999 當前離線
周圍吋人=有料???
原帖由 mk1211999 於 2008-11-18 18:39 發表 投先試 7V 隻牛會有 "凸凸" 聲喎
原帖由 kanduki 於 2008-11-18 18:08 發表 有d火牛一接7V用會以為係漏電而cut-off