[徵求] 想買 Fiio Product 一齊入黎留個言吧

想買S3呀!

回復 1# lemonhk

想買s5呀

TOP

過兩日開團,不過要確定貨期先~

TOP

waiting for P3...

TOP

我想買e5
不過這個價錢會不會是假
http://item.taobao.com/auction/i ... p;cm_id=&pm_id=

TOP

我想買e5
不過這個價錢會不會是假
kiyeah 發表於 1/3/2010 14:06


真假唔肯定,不過一定唔係香港行貨

TOP

真假唔肯定,不過一定唔係香港行貨
A君 發表於 2010-3-1 14:09



這樣令我不知買E3還是E5好了
不過都係要看可以提貨日期,星期六前仲向香港,之後唔駛預我

TOP

這樣令我不知買E3還是E5好了
不過都係要看可以提貨日期,星期六前仲向香港,之後唔駛預我:hitwall ...
kiyeah 發表於 1/3/2010 14:15

如果e3我有剩呀

TOP

如果e3我有剩呀
A君 發表於 2010-3-1 14:36


咩價錢?

TOP

似乎反應麻麻喎

TOP