lemonhk 當前離線
進階會員
leeyh8 當前離線
中級會員
TOP
A君 當前離線
最錯係-錯係人地錯,啱係自己啱 ...
Administrator
pakcheongkwan 當前離線
kiyeah 當前離線
我想買e5 不過這個價錢會不會是假 kiyeah 發表於 1/3/2010 14:06
真假唔肯定,不過一定唔係香港行貨 A君 發表於 2010-3-1 14:09
這樣令我不知買E3還是E5好了 不過都係要看可以提貨日期,星期六前仲向香港,之後唔駛預我:hitwall ... kiyeah 發表於 1/3/2010 14:15
如果e3我有剩呀 A君 發表於 2010-3-1 14:36