ericy 當前離線
中級會員
ryan_cheung 當前離線
一舊雲
進階會員
原帖由 ericy 於 2009-7-23 11:44 發表 買左部G1, 好正. 但粒電唔係好得. 1日都唔夠用. 請問有無邊隻USB後備電推介?
TOP
原帖由 ryan_cheung 於 2009-7-23 13:41 發表 唔知咩USB 後備電.... 但我用MOMAX 電好過原裝果舊:funk:
ntony 當前離線
原帖由 ericy 於 2009-7-23 13:54 發表 MOMAX係唔係一樣咁多mAh? USB 後備電我係指呢d: http://hk.f2.page.auctions.yahoo.com/hk/auction/b11702275
原帖由 ntony 於 2009-7-23 14:31 發表 我諗Yahoo呢舊野G1都照用得。 但我對ryan_cheung兄既MOMAX電興趣大D,始終舊電耐用D就唔洗帶多舊野成日叉。反正都係俾錢買多舊,不如用舊大電。不過我對電池無乜認識,有種錯覺認為非原裝電好易爆炸。
snowx 當前離線
原帖由 ryan_cheung 於 2009-7-23 14:51 發表 MOMAX X-level 有 1150hz goods, 我記得買佐100個大洋
原帖由 snowx 於 2009-7-23 18:06 發表 Where? Where?
marcojr 當前離線
原帖由 marcojr 於 2009-7-23 18:58 發表 行先達問多幾間就有,confirm你一百一定係買到