HTC G1 後備電推介

買左部G1, 好正. 但粒電唔係好得.  1日都唔夠用.
請問有無邊隻USB後備電推介?

原帖由 ericy 於 2009-7-23 11:44 發表
買左部G1, 好正. 但粒電唔係好得.  1日都唔夠用.
請問有無邊隻USB後備電推介?


唔知咩USB 後備電....
但我用MOMAX 電好過原裝果舊:funk:

TOP

原帖由 ryan_cheung 於 2009-7-23 13:41 發表


唔知咩USB 後備電....
但我用MOMAX 電好過原裝果舊:funk:


MOMAX係唔係一樣咁多mAh?

USB 後備電我係指呢d:

http://hk.f2.page.auctions.yahoo.com/hk/auction/b11702275

TOP

原帖由 ericy 於 2009-7-23 13:54 發表


MOMAX係唔係一樣咁多mAh?

USB 後備電我係指呢d:

http://hk.f2.page.auctions.yahoo.com/hk/auction/b11702275


我諗Yahoo呢舊野G1都照用得。

但我對ryan_cheung兄既MOMAX電興趣大D,始終舊電耐用D就唔洗帶多舊野成日叉。反正都係俾錢買多舊,不如用舊大電。不過我對電池無乜認識,有種錯覺認為非原裝電好易爆炸。

TOP

原帖由 ericy 於 2009-7-23 13:54 發表


MOMAX係唔係一樣咁多mAh?

USB 後備電我係指呢d:

http://hk.f2.page.auctions.yahoo.com/hk/auction/b11702275


舊野個樣OK good, 但係一睇就知夠晒大舊...
就算帶佐出街都唔想拎出黎用

TOP

原帖由 ntony 於 2009-7-23 14:31 發表


我諗Yahoo呢舊野G1都照用得。

但我對ryan_cheung兄既MOMAX電興趣大D,始終舊電耐用D就唔洗帶多舊野成日叉。反正都係俾錢買多舊,不如用舊大電。不過我對電池無乜認識,有種錯覺認為非原裝電好易爆炸。


MOMAX X-level 有 1150hz
goods, 我記得買佐100個大洋

TOP

Where? Where?

原帖由 ryan_cheung 於 2009-7-23 14:51 發表


MOMAX X-level 有 1150hz
goods, 我記得買佐100個大洋

TOP

原帖由 snowx 於 2009-7-23 18:06 發表
Where? Where?



我係搵返買機條友..同佢傾多兩句叫佢平比我的...

TOP

原帖由 snowx 於 2009-7-23 18:06 發表
Where? Where?



行先達問多幾間就有,confirm你一百一定係買到

[ 本帖最後由 marcojr 於 2009-7-23 18:58 編輯 ]

TOP

原帖由 marcojr 於 2009-7-23 18:58 發表


行先達問多幾間就有,confirm你一百一定係買到


去先達一次買完部機之後都唔敢再去
間間舖都好似唔多老實咁,對佢既信心唔會比淘寶大。

TOP