roller 當前離線
初級會員
WKW 當前離線
中級會員
TOP
initials 當前離線
喵TZ
特級會員
原帖由 initials 於 2009-7-23 09:51 發表 香港D 水貨都係三千幾...
ryan_cheung 當前離線
一舊雲
進階會員
原帖由 roller 於 2009-7-23 09:54 發表 邊度買會穩陣?
thinkpanda 當前離線
係福臨門食完野嗌後數. ...
原帖由 WKW 於 2009-7-23 09:51 發表 點會冇呢,好似iphone成本都好似千零蚊咋嘛
cyberobot 當前離線
newbiebie 當前離線
william6373 當前離線
原帖由 william6373 於 2009-7-25 12:35 發表 點解唔得?貨源問題o者