淘寶 around ¥3000 一部 HTC Magic,其實新機有無可能做到咁平?

無論佢點入貨都好。

點會冇呢,好似iphone成本都好似千零蚊咋嘛

TOP

香港D 水貨都係三千幾...

TOP

原帖由 initials 於 2009-7-23 09:51 發表
香港D 水貨都係三千幾...


邊度買會穩陣?

TOP

原帖由 roller 於 2009-7-23 09:54 發表


邊度買會穩陣?


如果你自問對電話同PDA 好熟
問心唔會比人厄到可上深圳買
唔係既話就....
Taobao 一向 d comments 都係一半一半甚至更低下...

TOP

原帖由 WKW 於 2009-7-23 09:51 發表
點會冇呢,好似iphone成本都好似千零蚊咋嘛


呢個係BOM cost, 未計R&D, 組裝, 營運開支既成本.

TOP

又唔一定嘅, 你睇佢d行貨harddrive, 折算行分分鐘平過香港, 一樣3年保養.

TOP

HK 行貨 MAGIC 都係 4000 元之麻
計番匯率之後都唔係平好多,仲要係水貨 ...

TOP

點解唔得?貨源問題o者

TOP

原帖由 william6373 於 2009-7-25 12:35 發表
點解唔得?貨源問題o者

貨源係邊無所謂呀,只要佢係原廠新機,無開過黎搞過既就得  

TOP