I POD Touch定係M8??

想換第二部電話 OR I POD~
唔知點決定~
我本身已經用緊部DIAMOND2
都用得好好~
但係之前部W910就用到想死~成日HANG~
就岩PCCW又約滿~
所以想換左佢~有兩個方案唔知邊個好D~
1.用BTS TRADE部 IPOD TOUCH返黎玩O下GAME~聽歌~  $1300
2.買部M8返黎當2ND PHONE同都係玩O下GAME~聽歌~  $2100
到底1定2好呢??

1 因為你玩game
2 係玩刷rom

總結 1

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

玩game就i touch啦
聽歌就m8
前景m8好d~ 始終i-touch玩唔到好多iphone game, 3gs又出左

[ 本帖最後由 thefworld 於 2009-7-22 06:48 編輯 ]

TOP

原帖由 thefworld 於 2009-7-22 06:43 發表
玩game就i touch啦
聽歌就m8
前景m8好d~ 始終i-touch玩唔到好多iphone game, 3gs又出左


係玩到超多...可能98%都玩到

TOP

因為I POD Touch冇cam同咪
某D GAME需要,先可能玩唔到姐

TOP

M8係首選
不過呢兩樣野好似冇可比性

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

你本身有電話..要ipod touch算啦..

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP