香港單車使用調查~

本帖最後由 !~lch~! 於 2013-10-18 22:27 編輯

各位好,我是IVE HKDI PID Product Design Year3 學生
本人正為本年Final project題目準備有關香港單車使用的問卷調查
請各位花3分鍾完成10條問題的問卷
如有任何意見,可於本post內自由發表 : )
本人萬分感激!
謝謝

按我開始問卷調查 : )

ok

TOP

建議Q1改返radio button
同埋Q6答咗其他都一定要我剔

done

TOP

這一個是甚麼機構的調查?

TOP

Done !!

TOP

謝謝幾位花時間作答 : )

PUSH

TOP

回復 4# freemanhome


    我是IVE YEAR 3 學生, 所有調查結果只作本人後期參考用途.

TOP

bad format and style

TOP

做完啦,不過d答案太有指向性,雖然我都知會方便你做功課…不過format上有d令我地難填~haha
加油

TOP

點解唔問讚唔讚成強制帶頭盔.....

TOP