[一般問題] 想問買一隻905p, 咁可唔可以直接去intel批發價入貨?

就算鋪頭都係淨係入一兩隻

via HKEPC Reader for Android

批發價要唔要食其他骨?

TOP

可以!好似U咁,一千隻起,抬幾球去買

TOP

香港好似真係冇街舖賣905p?

TOP

淘寶(一定要係國行兼有發票)或者新蛋、森林啦⋯⋯
淘寶真心平,不過要問清楚貨源同肯定間野唔會玩你點你。

TOP

淘寶(一定要係國行兼有發票)或者新蛋、森林啦⋯⋯
淘寶真心平,不過要問清楚貨源同肯定間野唔會玩你點你。 ...
Man@MFHK 發表於 2019-8-22 23:54


國行記得收到發票,正式收貨 記住

TOP

就算鋪頭都係淨係入一兩隻

via HKEPC Reader for Android
mingming123 發表於 2019-8-22 14:24


我以前試過買cpu,香港無貨,e-mail比代理問,佢地都係比間鋪地扯我,叫我去間鋪訂,個價一定唔平同唔係批發價

TOP

國行記得收到發票,正式收貨 記住
tak7110 發表於 2019-8-23 08:32

我上次買900P咪係,催左賣家成個禮拜先出到發票俾我,我就一直唔按確認收貨,因為問過做淘寶既朋友話買家唔按收貨賣家收唔到錢。

TOP

國行記得收到發票,正式收貨 記住
tak7110 發表於 2019-8-23 08:32


中國要發票要加13%增值税(今年開始由16%>13%),會平過新蛋、森林?

TOP

why not?

ching 有間公司的話, 咪 send 張 RFQ 比 intel, 人地會比份報價你 show 埋 MOQ, 食唔到 MOQ 可以向代理報.

TOP