Fujifilm X-T20 新手新鏡一問題

請教師兄,  本人新手用緊Fujifilm X-T20 , 買左隻支老蛙9mm 廣角鏡,  正常按快門係按唔到, 要打開"無鏡頭拍攝"  才影到, 係咪手動鏡正常要係咁SET?

THANKS~!
問題低級, 請多多指教~!

正常
老蛙9mm無金屬接點
部機係feel唔到佢存在嘅

TOP

TOP

唔該晒樓上兩位~!

TOP

哦  原來係咁.學到野了.

TOP