野野夜孩子 當前離線
進階會員
rickycheng78 當前離線
TOP
原帖由 rickycheng78 於 2009-2-18 19:58 發表 節目巡禮有時唔等於拍左
叉包 當前離線
CD-ROM
中級會員
原帖由 叉包 於 2009-2-18 20:17 發表 http://zh.wikipedia.org/w/index.php?title=無綫節目時刻向前2009&variant=zh-hk
lee338 當前離線
Banned
原帖由 lee338 於 2009-2-18 20:22 發表 "節目巡禮"好多時都只係拍d"片花"比廣告商睇架咋!!!!!