用大6老人机,点解储值卡打唔到电话。

扫马桶,点解既?

你買左 2G 老人機

TOP

下次買返正版數碼通就應該用到,唔好貪平買扫马桶
+1

TOP

3/smartone 多年前已cut 2G, 中移動還可以用到
買部4G 老人機

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

呢幾日我都喺淘佬搵D老人4G全網通機,問間都話唔十卜香港卡

TOP

回覆 6# 神行太保


   佢地唔識野, supported我4年前買左部中移動機, 依家都仲用到, CLS/smartone/3 就用唔到!

TOP

回覆 6# 神行太保


   佢地唔識野, supported我4年前買左部中移動機, 依家都仲用到, CLS/smartone/3 就用唔到!

唔關部機事, 系香港無2G網絡, CSL 8/11都CUT 埋

TOP

係囉,典解嘅呢?
+1

TOP

買部4G VoLTE全網通就可以. CMHK, CSL都冇問題.

mobile.jpg

TOP