儲值卡 / Sim卡 驗證 問題

以前係即影即批, 依家變咗要人手批, 真麻煩!!
你地試過要等幾耐先批到??

如果早幾日提交實名申請, 之後拔走張卡
佢實名通過果刻, 通話/數據plan會唔會自動啟動??
定係佢會等到我下次插卡時先自動啟動??

或者有無得揀邊日至啟動??
謝謝

本帖最後由 landfi 於 2024-11-11 19:04 編輯

噚日約1小時內
自己選日子來實名就係大約幾時啟動

TOP

CMHK可以先實名, 再等到下次插卡打*103*800#啟動

TOP

是否只要人去分店, 叫職員話我要開prepaid卡, 用職員部機做就即批即開通?

TOP

有冇師兄知道,  而家HK mobile做完實名登記之後   要幾耐先至可以用得?

TOP

本帖最後由 kk313 於 2024-11-12 14:50 編輯
有冇師兄知道,  而家HK mobile做完實名登記之後   要幾耐先至可以用得?
FT907 發表於 2024-11-12 13:38

近來開過兩三張,凌晨兩三點開HKmobile同國際萬能
要第二朝9至11點收短訊

似要等office 有人返工先有人批

聽聞用智方便實名只需5-10分鐘攪掂

TOP

回覆 1# Temper
其實由你插卡已經啟用咗
即係月頭插卡,月尾先實名,張卡都係使用咗一個月
啟用/實名係兩回事

TOP

近來開過兩三張,凌晨兩三點開HKmobile同國際萬能
要第二朝9至11點收短訊

似要等office 有人返工先有人批 ...
kk313 發表於 2024-11-12 14:47



    乜現在咁麻煩? 要人手批?   咁如果突然之間上一張用曬,  要開卡, 要等半日?

TOP

乜現在咁麻煩? 要人手批?   咁如果突然之間上一張用曬,  要開卡, 要等半日? ...
FT907 發表於 2024-11-13 08:08

遲吓可能要強制去門市做登記

TOP

遲吓可能要強制去門市做登記
趙元暢 發表於 2024-11-13 08:10



    呢個政府搞埋啲政策真係擾民!!   

TOP