Temper 當前離線
中級會員
landfi 當前離線
進階會員
TOP
codyma 當前離線
nu55 當前離線
初級會員
FT907 當前離線
kk313 當前離線
有冇師兄知道, 而家HK mobile做完實名登記之後 要幾耐先至可以用得? FT907 發表於 2024-11-12 13:38
近來開過兩三張,凌晨兩三點開HKmobile同國際萬能 要第二朝9至11點收短訊 似要等office 有人返工先有人批 ... kk313 發表於 2024-11-12 14:47
趙元暢 當前離線
乜現在咁麻煩? 要人手批? 咁如果突然之間上一張用曬, 要開卡, 要等半日? ... FT907 發表於 2024-11-13 08:08
遲吓可能要強制去門市做登記 趙元暢 發表於 2024-11-13 08:10