我知到可以用Nokia本身個Suite黎入歌同整Playlist, 但問題係, 我覺得個software真係好煩!好唔User-friendly! 我自已部Ipod用Itunes入歌都唔知易幾多, 又放便。 Nokia個software煩到呢... 真係... 我一插部IPod去電腦就可以入Itunes好輕鬆咁放d歌仔入去, 而插左N82落去之後又要按黎按去, 次次入歌都搞到流哂冷汗最後因為覺得太可怕同忍受唔到而放棄... 我以前部K610i去My Computer到就可以入歌入Playlist, 完全唔需要用software。 講到火都黎, 一陣要飲涼茶, 如果唔係實中暑。
因此,請問有沒有一些更方便快捷的方法將歌曲加入N82? 
謝!!! |