J.Wong 自洩 919

原帖由 J.Wong 于 2009-7-30 22:03 发表
919,有兴趣的可以试试
http://d.namipan.com/d/xip.rar/4 ... 199ec908ba8573aef02

另外9月我们一定解决信号问题以及提高通话质量。




8月變 9月 , 唔知9月又唔會唔變10月

8月話可能..
9月一定可以..
仲有新ui..
佢再變..
m8官網果1xxxx人實xx佢..

TOP

原帖由 wong00000018 於 2009-7-30 10:26 PM 發表
8月話可能..
9月一定可以..
仲有新ui..
佢再變..
m8官網果1xxxx人實xx佢..

已經xx緊佢
日插夜插

TOP

原帖由 真.飛鳥 於 2009-7-30 23:17 發表

已經xx緊佢
日插夜插

我地就日刷夜刷

TOP

原帖由 wyman0210 於 2009-7-30 11:26 PM 發表

我地就日刷夜刷

7月變8月 , 8月變9月
office 照舊無影

又唔係交代詳細開發工作進度

激死

TOP

佢個GPRS 介面係轉左~  方便左....
但係ADD NEW 用唔到.....

TOP

好似有d興趣呢

TOP

有人刷了919可以GPRS上網嘛

TOP

原帖由 vav 於 2009-7-31 03:01 發表
有人刷了919可以GPRS上網嘛


官網既人話919刷唔過

TOP

原帖由 vav 於 2009-7-31 03:01 發表
有人刷了919可以GPRS上網嘛


睇過要EDIT 一個WINDOWS 下既INI FILE.
張佢DEFAULT 個幾個APN 轉做自己既SETTING 先得.
我EDIT 過, 但係話冇PERMISSION 去SAVE....

不過~~~  冇所謂啦, 我只係當佢PMP 咁用~

TOP