dc97_2013 當前離線
進階會員
Cartesius 當前離線
TOP
abio23 當前離線
初級會員
isaacyin 當前離線
中級會員
我用ipad 裝iphone版睇 isaacyin 發表於 2016-11-26 22:29
bobopig 當前離線
特級會員
請問點裝iphone版睇? abio23 發表於 2016-11-28 04:19
就咁直接裝, 再用番 X2 黎放番大........平時裝 IP 軟件都係咁架喎 bobopig 發表於 2016-11-28 13:49