本帖最後由 photohk 於 2024-11-29 17:22 編輯
1. 你的移從有沒有VoLTE?
2. CSL打漫遊: 當時有冇VoLTE?
可能湖北已經冇左3G. ...
PN420 發表於 2024-11-28 12:04 AM 
湖北嗰邊有冇3G我唔多清楚
但我肯定我已開齊4G/3G/2G網絡,(我習慣在港改2G/3G,避免漫遊收費,到大陸時才改為5G/4G/3G/2G全部網絡模式開晒)
放1314嗰張卡係用S24U,所以5G網絡都有,佢就係只能SMS,接聽打電話都唔得.
嘗試用CSL打電話返港嗰部機係三星NOTE10+,
CSL張卡放SIM 1,有開數據漫遊上網,SIM 1 亦有開VoLTE
數據漫遊無問題,就係打唔到電話,打出後,只是靜音,然後等唔夠半分鐘自動CUT線
(00852開頭,或+852我都試過)
SIM 2放了移動從化卡,是舊年購入的
所以,我都有疑惑
究竟是我漏了什麼沒有設定?
或是我打電話的方法唔啱?
1314打唔到電話,連CSL打電話都唔得...
之前家人仲話我既然有多過1張0月租電話卡,不如轉張比親戚,好在我無答應,否則今次真係要用既時候,就唔知點算. |