大陸聯通1卡2號,大陸移動從化卡

其實已經有漫遊上網
我已甚少在國內打電話

但今次外遊到湖北地區
當需要用到接聽及打電話功能
很明顯發現,1314嗰張0月租聯通卡,除了收到短訊外,就是無法打電話接聽電話

好在我手上有移動從化卡
只是其中一晚不知何原因,幾張從化卡互打,能打出,對方號碼沒有接收到電話
其他日子就正常打出打入

外遊當地其間,我亦試過用CSL打漫遊返港,打不出(無響聲)

至於CSL及club sim既漫遊上網,行程中正常操作,除非高速公路或高鐵,未見有斷過。

反而回港後,我把1314嗰張聯通卡改為只限2G/3G網絡,竟然見有電話打入(估算廣告或垃圾電話,所以無接聽)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

大陸聯通逐漸關閉3G, 而1314卡因為行唔到VoLTE,所以打唔到電話,要等黨發落

via HKEPC Reader for Android

TOP

其實已經有漫遊上網
我已甚少在國內打電話

但今次外遊到湖北地區
當需要用到接聽及打電話功能
很明顯發現 ...
photohk 發表於 2024-11-27 18:48


1. 你的移從有沒有VoLTE?
2. CSL打漫遊: 當時有冇VoLTE?

可能湖北已經冇左3G.

TOP

1. 你的移從有沒有VoLTE?
2. CSL打漫遊: 當時有冇VoLTE?

可能湖北已經冇左3G. ...
PN420 發表於 2024-11-28 00:04



    移從應該所有4G/真假5G都支援..

TOP

在內地用.. 幾張0月租由最好到最差
1. 移從等於親生仔, 接收同使用都係親生仔無異
2. 東毛, 一定可以4G, 5G就未試. 有部份有來顯有部份冇. 但接收比得上親生仔
3. 1314 ... 孤兒仔, 我只會放係香港用.

TOP

1314  等網絡完善升級? 香港用:simbox/聯通香港客就關聯家鄉號

從化 在香港:無憂行APP, 在大陸:聽電話收SMS

TOP

大陸聯通逐漸關閉3G, 而1314卡因為行唔到VoLTE,所以打唔到電話,要等黨發落

via HKEPC Reader for Androi ...
m92fshing 發表於 2024-11-27 11:39 PM



我要用高德CALL車
幸好我CALL車前已發現1314無法接收電話,但SMS無問題
所以立即高德綁既號碼改去移動從化卡
否則若司機打黎,我都唔知道

TOP

本帖最後由 photohk 於 2024-11-29 17:22 編輯
1. 你的移從有沒有VoLTE?
2. CSL打漫遊: 當時有冇VoLTE?

可能湖北已經冇左3G. ...
PN420 發表於 2024-11-28 12:04 AM



湖北嗰邊有冇3G我唔多清楚
但我肯定我已開齊4G/3G/2G網絡,(我習慣在港改2G/3G,避免漫遊收費,到大陸時才改為5G/4G/3G/2G全部網絡模式開晒)
放1314嗰張卡係用S24U,所以5G網絡都有,佢就係只能SMS,接聽打電話都唔得.

嘗試用CSL打電話返港嗰部機係三星NOTE10+,
CSL張卡放SIM 1,有開數據漫遊上網,SIM 1 亦有開VoLTE
數據漫遊無問題,就係打唔到電話,打出後,只是靜音,然後等唔夠半分鐘自動CUT線
(00852開頭,或+852我都試過)
SIM 2放了移動從化卡,是舊年購入的


所以,我都有疑惑
究竟是我漏了什麼沒有設定?
或是我打電話的方法唔啱?
1314打唔到電話,連CSL打電話都唔得...
之前家人仲話我既然有多過1張0月租電話卡,不如轉張比親戚,好在我無答應,否則今次真係要用既時候,就唔知點算.

TOP

傳說1/12開通Volte,大家拭目以待

TOP