感謝先輩倒的指點 初初諗住用TB野
最後都係去搞PAYPAL買左EK
不過接頭都係TB買BA

全家福 BLOCKS都係EK 冷排係ALPHACOOL 接頭等其他野都係BA


水箱同泵 由於兩個 480 先牌們建議買雙泵


CPU+底板


DISPLAY


RAM拆散熱片

水路建設完全

試水前準備

試水中

開機引爆成功....

最後用左幾個月既H110入倉 ORZ
目前水路 泵→冷排→DISPLAY→PCH→水箱→RAM→CPU→供電→水箱
所有野溫度都KEEP住 3X 度 無特別低 ORZ
DISPLAY試過燒甜甜圈 燒左1個鐘係43度 |