有邊度舖頭會有比較多款同齊全嘅Brother Label帶?

去親「三中商」系同埋x眾書店搵,每間分店都係一款起兩款止
唔知有邊度有賣Brother Label色帶嘅舖頭嘅款比較多比較齊呢?
thx!

TOP

逃佬,真係平到不得了。

TOP

擺出黎就一款起兩款止
訂的話就好多款任揀, 但係有排等

TOP

回覆 3# tp380

師兄話口未完我即刻去睇, 發現仲有高仿版, 不過唔知質素如何

TOP

回覆  tp380

師兄話口未完我即刻去睇, 發現仲有高仿版, 不過唔知質素如何
村上麗奈 發表於 2017-11-14 12:09



我幾年來已經印咗4卷,唔覺有問題,都係十零蚊一卷。

對上果部,一路只用原裝帶的,用到第三卷帶,印印下食帶,以為係帶壞,換過盒帶,又食。仲要食完之後,盒帶係用唔返的。咁就唔見咗舊幾兩舊水。買部機都係咁上下價錢。

即係壞唔壞機,同用原裝帶無必然關係。

純分享個人經驗。

TOP

回覆 6# tp380

師兄同你類似
有兩部, 其中一部食過帶之後就久唔久會食
就算唔食帶印出嚟都唔齊, 見到面嗰浸同最低嗰浸唔一致, 上下唔齊

而且耐唔用要拎走啲電池, 跟機電好易發霉出綠色嘢

TOP

我幾年來已經印咗4卷,唔覺有問題,都係十零蚊一卷。

對上果部,一路只用原裝帶的,用到第三卷帶,印印 ...
tp380 發表於 2017-11-14 14:02


個人認為原裝帶最多都只係字深色D / 冇咁易甩色, 抗光性好D等等
同食唔食帶無關

TOP

回覆 7# 村上麗奈


而家D 電池真係好唔掂,經常漏電池水。

初初以為GP 垃圾,點知買咗勁量,都係咁。
仲要係未用放係盒都會漏。

食帶果部我無再用啦。

其實用非原裝耗材最擔心都係整壞機,如果有其他師兄都覺得無關的,咁就更加放心用啦。
差價實在太大。對我來講,代用印出來的完全達標。

TOP

回覆 9# tp380
所以我都係用差電算 (試過P記同F記都會發霉漏嘢)

最衰過咗雙11先睇到呢個post, 如果有優惠就走寶了

TOP