唔知香港有冇呢款htc handfree 賣?

thx~

[ 本帖最後由 mkywong 於 2009-8-14 09:10 編輯 ]
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

乜機用架? Magic 可以嗎? taobao有無?

TOP

我就係taobao 搵返黎. 因為貪佢夠多功能.
如果香港冇. 睇怕真係要上taobao 買.  brother 係咪有興趣

我估arm 用.   其實我係想買比g1 用

[ 本帖最後由 mkywong 於 2009-8-14 12:37 編輯 ]

TOP

香港都有得買啊

TOP

借問邊頭有? 幾錢?
thx~

TOP

原帖由 mkywong 於 2009-8-14 12:35 發表
我就係taobao 搵返黎. 因為貪佢夠多功能.
如果香港冇. 睇怕真係要上taobao 買.  brother 係咪有興趣

我估arm 用.   其實我係想買比g1 用


有呀, 比條taobao link來睇下啦, 唔該.

TOP

TOP

原帖由 FreeTong 於 2009-8-14 15:53 發表
我在 甲鳥言己 買到呀
http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=1267346


Good.  thanks c-hing.

TOP

掂哂~ 聽日就去買

TOP

提醒大家一下,
這款線控有一個問題,
當你要打開"衣夾"時,
便會按到"快前""快後"按鍵,
如果正在播歌, 就會改變.
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP