mkywong 當前離線
進階會員
ericy 當前離線
中級會員
TOP
antony85 當前離線
原帖由 mkywong 於 2009-8-14 12:35 發表 我就係taobao 搵返黎. 因為貪佢夠多功能. 如果香港冇. 睇怕真係要上taobao 買. brother 係咪有興趣 我估arm 用. 其實我係想買比g1 用
FreeTong 當前離線
原帖由 FreeTong 於 2009-8-14 15:53 發表 我在 甲鳥言己 買到呀 http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=1267346