原帖由 littleme 於 2009-8-7 14:42 發表 
我都係咁話,真係咁需要花咁多錢去隨時上網?屋企/office有電腦,而且唔用電腦都可以手機用 wifi 上。室外真係需要時求其搵個 PCCW 電話亭,starbucks,m 記,都可以用佢地既 wifi.. 而且去到街.. 無理由仲成日埋頭掛住上網掛... 好電車男 feel..
$400 一個月用係街外手機上網度...
而家流動網絡使用習慣已經改變緊, 有時有流動寬頻唔單止for 玩樂, 仲可以可以幫你動check email/ update等等資訊, 況且真係有需要時係咪真係可以好似你講"求其"就搵到個access point? 如果流動緊如撘緊車又點呢?
仲有keep住上網=/=電車男  |