傳紙仔 當前離線
中級會員
benny168 當前離線
初級會員
我今日1分鐘收到SMS,但係次次都係出紅字 試左幾次都係咁 想問下我係英文reserve page入中文名得唔得? ... 傳紙仔 發表於 2014-12-20 09:06
TOP
frankiepoon 當前離線
進階會員
postmasturr 當前離線
紅字講咩先? frankiepoon 發表於 2014-12-20 09:46
係咪玩野呀 棍波洗鬼入名 benny168 發表於 2014-12-20 09:24
terence_chong 當前離線
人手喎,點解唔洗入 ?_? postmasturr 發表於 2014-12-20 09:54
~monkey~ 當前離線
人手喎,點解唔洗入 ?_? postmasturr 發表於 20/12/2014 09:54 AM