聯力PC Q04 itx case

本帖最後由 chaser 於 2017-5-30 11:44 編輯

早排收左塊ITX 板,諗住砌部細機玩
唔想用細牛,因為價錢貴
想用VGA CARD,但箱要有2個SLOT裝咭
幾年前收左個聯力箱用到而家,都而家都好滿意
最緊要邊位唔界手,又係鋁CASE,輕。所以十分鐘意。
聯力ITX箱其實都幾貴(對我黎講)
搵左好耐,終於搵到個岩心水,PC Q04
款係舊D,但有齊我既要求。
價錢同JOSBO的機箱差唔多,$399
但去中央田睇過,做工比J記好,同價當然買聯力
20170530_005108.jpg
20170530_000521.jpg
前置2個USB 3.0 箱底外有隔塵網

20170529_234954.jpg
箱底可裝12-14CM 風扇抽入
我裝xigmatek 12CM風扇(舊機箱拆出)
20170526_211847.jpg

呢個箱只可裝短咭,所以買張GTX960短咭玩
20170530_001935.jpg
岩岩FIT個CASE
20170530_003830.jpg

個箱位置真係岩岩好
無多餘空間剩,岩哂我要求。

外面睇幾靚仔 , 但入面擔唔擔心散熱問題?

via HKEPC Ionic Reader v1.6.0 - iPhone

TOP

本帖最後由 chaser 於 2017-5-30 17:22 編輯

12.jpg
因為可以靠CASE散熱,都唔怕太熱

TOP

因為可以靠CASE散熱,都唔太怕熱
chaser 發表於 2017-5-30 16:17


   
咁又幾好wo   , 下次諗下出唔出返部先   

via HKEPC Ionic Reader v1.6.0 - iPhone

TOP

咁又幾好wo   , 下次諗下出唔出返部先   

via HKEPC Ionic Reader v1.6.0 - iPh ...
jerryon2234 發表於 2017-5-30 17:03



good idea, atx size?

TOP