[開箱] EKWB EVGA GTX970水件開箱

本帖最後由 tsetoiyue2004 於 2015-6-27 15:30 編輯

頭先先係組件區開完箱
兩樣野今日一齊到
IMG_1238.jpg
講返正題先
之前第一次開箱
好多兄師都話最好一次過買灑所有野佢
講中灑........
因為上得水區一定中毒身亡
同因為打機過時GPU風扇.......心照啦
最後我都係買GPU水件
開箱啦
IMG_1239.jpg
例牌啦
IMG_1240.jpg
打開啦
IMG_1241.jpg
IMG_1244.jpg
IMG_1245.jpg
IMG_1248.jpg
對比
IMG_1243.jpg
拆風扇啦
IMG_1246.jpg
整乾佢
靚仔
IMG_1247.jpg
加料
IMG_1249.jpg
上好啦
IMG_1250.jpg
IMG_1251.jpg
上水同上機
IMG_1252.jpg
IMG_1255.jpg

idle : 25C

本帖最後由 zeroth 於 2015-4-21 23:50 編輯

load唔到圖~

(edit-一post完load到)

TOP

中間條斜喉好僭建feel

poi~

TOP

25度真好,我自己換一体水都係FULL LOAD 60度,差太遠

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆 4# mang

打緊GTA V
GPU full load 都係48C到
重要係用緊一個240冷排比CPU同GPU分享

(Sent from HKEPC iPhone app)

TOP

回覆 5# DirtyBear

EKWB真係好正
唔好意思角度問題

(Sent from HKEPC iPhone app)

TOP

回覆  mang

打緊GTA V
GPU full load 都係48C到
重要係用緊一個240冷排比CPU同GPU分享

(Sent f ...
tsetoiyue2004 發表於 2015-4-22 10:14 AM


室溫幾多?

TOP

回覆 6# tsetoiyue2004

有冇咁勁啊 開住冷氣?

TOP

回覆 9# lycq525

一定是,如果不是就是温測有問題

TOP