[測試] 新人上水,cm690再出發

本帖最後由 chaser 於 2013-9-15 01:59 編輯

前言﹕幾年前起呢度團購左套larkooler套水冷用,一路都幾好用,轉左幾套機
由pd e6300-->c2d e7500--> q6600 ,(窮人玩唔起 i 5/7嘛 只好換u增效能)全都超上3.x g,
鎮得住,無難度,只係個外置散熱,放在書枱底,有點熱,同埋vga唔係full cover,打機時供電parts會
好熱,呢d問題都不大。直到我最近同部機換左粒終極版775 既u(部機我唔會再換u啦),q9550,u係快,
但比以前的熱得多,真係要諗下計。咁岩見到有c hing 起二手區放240排同quick fit,於是就把心一橫,
diy上水

呢度d ching多數都係中產戶,全都去外國網購,我呢d草根又點俾得起呀,我只會向我地偉大既祖國出發,
淘宝,淘宝水冷選擇多,有國產貨有外國貨,最岩我呢d有限預算既草根。
淘宝網我都會先格價,再選購

機箱我用番我一直用開既cm690第一代,用開有感情嘛﹗
排方面,我用左blackice240
XSPC 120厚排,model唔知,好耐之前二手買入

quick fitting方面,二手購入xspc 4分厚,
90度,二手購入ek90度
45度,淘宝購入barrow 45度

水喉方面,早前二手購入4分透明紅喉,再購入Icecrown 4分白喉
水箱水泵方面,我用上xspc 2 光驅水箱
d5 水泵

風扇方面,由於cm690第一代都係老舊設計,對水冷都不大支援,所以都要改一改才能裝
機頂的風扇位根本無預你上240冷排,
所以要先修剪機頂才放得2把薄扇
機頂風扇我用上,GELID Slim 12 同cm XtraFlo 120 Slim (a shop買的)
排用的風扇我用上12cm a fan,平得黎有紅燈又幾好風

四通接頭我用上xspc的
放水閘我用這個
溫度計我用上XSPC
双外牙接头
内牙延长螺座(延长20MM)
双外牙旋转接头
全都用上Barrow

CPU冷頭我用上Alphacool 的
GPU我用上淘宝B&Y的

支持師兄, 我都打算砌新機時上水
但作為新人最大問題係唔知去邊度買料, 希望師兄你可以出post同講吓邊度買parts, 效果如何

TOP

留名支持睇分享

TOP

本帖最後由 chaser 於 2013-9-12 14:03 編輯

水道安排
水箱--->水泵--->CPU頭--->240排--->VGA頭--->放水閘--->120排   回水箱
主體
q9550
asus p5q pro
2x2g ddr2 1066
msi hd6850 1g
plextor 128g m5s
日立 1t
wd green 1t *2
broadcom 5721
orico PFU3-2O2I usb3.0 card
onkyo se90

TOP

本帖最後由 chaser 於 2013-9-14 01:03 編輯

VGA 頭 B&Y 6850
IMG_0595.JPG IMG_0596.JPG
CPU頭 德国Alphacool 高端CPU水冷头 XP³ Light 酷黑POM版
IMG_0598.JPG
IMG_0599.JPG
IMG_0600.JPG
我都唔知點解個CPU頭連說明書都無,要上網睇下點裝

到洗下排
我都係係咁意
用熱水沖一沖咋
IMG_0594.JPG

水泵包網篇
水泵電線唔係咁好睇,咁去淘蛇網啦
1.5元/米,送少少熱縮膠
有時淘宝都真係好低呀
重買左幾條一開二電線
十蚊八蚊。
1309130213444b671b91353ccf.jpg
13091302131436cc7ac284f9a6.jpg
1309130213ba42126b2ea6b277.jpg
1309130206a1d9519a6f9f4e19.jpg
1309130206ca3b9e22bf4e6313.jpg
風扇篇
機頂風扇起ASHOP買左把GELID Slim 12,$65
同埋家中另一把SLIM CM12 FAN一起用
因空間問題,無得揀其他的FAN
1309130232e253c5de7b5236f9.jpg
13091302323a8d615deae0d0f8.jpg
13091302325d761db5f31e1897.jpg
一堆45度同水閘
IMG_0623.JPG

TOP

本帖最後由 chaser 於 2013-9-15 18:56 編輯

IMG_0644.JPG
上風扇前要起扇底上粒介子,如果唔係扇葉會撞機頂
IMG_0615.JPG
IMG_0616.JPG
240排底放多把a fan 吹住。
IMG_0603.JPG
原本設計......
IMG_0629.JPG
伸縮管加延長管接駁VGA頭同120排
IMG_0627.JPG

IMG_0636.JPG

IMG_0638.JPG
但紅圈位試水時漏水,要轉用軟喉

TOP

本帖最後由 chaser 於 2013-9-15 02:24 編輯

IMG_0619.JPG

IMG_0621.JPG
買多個FRONT PANEL加個USB3.0比CM690先
PANEL又有2個FAN CONTROLLER去CONTROL機頂FAN同CARD READER
起高登我見賣成2-3百,TB當然唔使啦
IMG_0647.JPG

IMG_0650_resize.JPG

IMG_0639_resize.JPG

IMG_0640_resize.JPG

IMG_0643_resize.JPG
試水圖
試水時,發覺120排的水喉漏水,咁要用番膠喉啦
IMG_0649_resize.JPG

Q9550,超上3.56G,無冷氣開3X-40度
有冷氣,2X-3X度

連住落120排的水喉,用4通接住溫度計同水閘

IMG_0662.JPG (46.27 KB)

IMG_0662.JPG

IMG_0651_resize.JPG (67.53 KB)

IMG_0651_resize.JPG

IMG_0652.JPG (22.75 KB)

IMG_0652.JPG

IMG_0653_resize.JPG (66.55 KB)

IMG_0653_resize.JPG

IMG_0655_resize.JPG (81.76 KB)

IMG_0655_resize.JPG

IMG_0656_resize.JPG (83.85 KB)

IMG_0656_resize.JPG

IMG_0657_resize.JPG (60.1 KB)

IMG_0657_resize.JPG

IMG_0658_resize.JPG (74.3 KB)

IMG_0658_resize.JPG

IMG_0659_resize.JPG (76.43 KB)

IMG_0659_resize.JPG

IMG_0660_resize.JPG (65.7 KB)

IMG_0660_resize.JPG

TOP

回復 7# chaser


   

師兄是否想話留"位"?

小心被誤以為灌水

TOP

前言﹕幾年前起呢度團購左套larcooler套水冷用,一路都幾好用,轉左幾套機
由pd e6300-->c2d e7500--> q660 ...
chaser 發表於 2013-9-12 10:05



支持DIY水!

TOP

留名支持

TOP