[操作疑難] adobe photoshop/illustrator 中文輸入下不能zoom out

我用中文win10, 只安裝速成輸入法,在photoshop或illustrator 都唔能夠zoom out (CTRL -) 但可以 zoom in (CTRL +),無輪我重新裝過幾次都一樣. 後來發覺原來係中文輸入法搞鬼,但我加返英文輸入法(EN)非中文輸入法打英文字,結果可以係ps/ai zoom out(CTRL -)

除咗加英文輸入法方法外,可唔可以只在中文輸入法切換打英文下可以(CTRL -) ?

我用緊Win10 20H2, Photoshop CC2019, 試左倉頡 / 速成都可以正常zoom in/zoom out

TOP

我用緊Win10 20H2, Photoshop CC2019, 試左倉頡 / 速成都可以正常zoom in/zoom out
KinChungE 發表於 2020-12-4 14:59



   我都係20H2, 淨係裝咗速成,無裝其他輸入法,用唔到ctrl - 只可以ctrl +, 但當裝英文輸入法就得。

你個中文輸入法係係咪有其他野要設定?

TOP

我都係20H2, 淨係裝咗速成,無裝其他輸入法,用唔到ctrl - 只可以ctrl +, 但當裝英文輸入法就得。

...
dan_dan 發表於 2020-12-4 15:22


乜都冇set過, 但係我同時有齊中英輸入法
不論切換去中文定英文都work

TOP

Numpad?

TOP

Numpad?
ja1971 發表於 2020-12-4 15:33



    我係TKL 無 numbed

TOP

乜都冇set過, 但係我同時有齊中英輸入法
不論切換去中文定英文都work
KinChungE 發表於 2020-12-4 15:32



    我一定要轉去純英文輸入法先得,一轉去中文輸入法就唔得只可以ctrl+

TOP

回覆 6# dan_dan

OK, then redefine your ps/ai keyboard shortcuts

TOP

回覆 6# dan_dan

or use the previous version ime


附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

本帖最後由 dan_dan 於 2020-12-4 20:41 編輯
回覆  dan_dan

or use the previous version ime
ja1971 發表於 2020-12-4 16:16



    ai 就得,ps 開新圖係得但一畫野就縮細唔到

較咗舊版後,中選字個表好啲字好細粒,有無得較大啲字?

TOP