好奇一問 , 以前用顯卡壓片 , 部分畫格的畫質會變差變蒙. 反而 CPU 壓就沒有這問題,
現在的軟件能解決 ...
freefdhk 發表於 2020-11-5 13:05 
以前用 n 記壓片, 行nvenc, 的確係有你所講嘅問題, bitrate 太低, driver 做功差, 舊 software, 硬件入面嘅 video encoding 設計等問題都會引起呢個情況. 所以我先會指出用 GTX1050 之後嘅 n 記卡, 設計先夠成熟. 但即使同佢同期嘅 GTX 1030 都冇硬壓呢個功能, 呢一點要注意. 但如果你用 intel gpu 嘅 quick sync 做硬壓, 就起碼要 i系 第6代CPU 之後先會有得支援 H265. 而喺呢項 "工作" 作為考量嘅話, 就唔可以買有 "F" 編號嘅 i 記 CPU 喇.
via HKEPC Reader for Android |