大家有無刷新泄的固件

正式版的修正版

修整了内存溢出问题 其他冇乜分别!!!!我刷左

提示下,假如发彩讯就唔好刷了,听讲发唔到

TOP

原帖由 rapfish 於 2009-8-16 19:24 發表
修整了内存溢出问题 其他冇乜分别!!!!我刷左

提示下,假如发彩讯就唔好刷了,听讲发唔到

將個mms.exe文件改返第一版926既,就可以sent mms

TOP

刷咗,幾好用

TOP