M8通話/信號質數真係太差....

係地鐵"疾"到講唔到...係巴士D雜音又嘈到人地聽唔到我講野..
信號又唔stable...
各位C兄點樣可以改善一下?
用緊9.1.0

信號唔stable係真
但又無ching講到咁嚴重
雜音係因為m8收background收得好清下

改善方法: 小d係街到講電話

TOP

原帖由 ilty 於 2009-8-8 12:57 發表
信號唔stable係真
但又無ching講到咁嚴重
雜音係因為m8收background收得好清下

改善方法: 小d係街到講電話

咁不如叫家用電話啦.......

TOP

9.1.0
用下9.1.10
星期一有新固件

TOP

回覆 4# 的帖子

睇錯樓主用最新固件添
咁試下update睇下

TOP

c兄試下0.9.1.10固件

TOP

我宜家部M8都係用嚟聽私人電話及當PMP咁用,公司和客戶嘅電話用返部E71嚟聽。

TOP

回覆 7# 的帖子

m8真係信唔得過
重要電話都係安全d好

TOP

未出果陣d人當神咁拜..出左之後..估吾到甘多人放返出梨

TOP

收得差咪買多隻HANDFREE 用囉.

TOP