M8下星期一出正式新固件

希望J.W今次唔會吹水啦

相信是最後一個老UI的固件,應該不是新UI

TOP

信拒最後一次咁啦, 有正式固件咁D軟件更新應該會好D

TOP

我寧願他等埋新ui先出仲好, 之前好似話新ui 8月尾,如果這個正式版係舊,咁新ui可能又會延期

TOP

終於來了~~熱切期待新固件的推出

[ 本帖最後由 ihmcjacky 於 2009-8-8 02:27 編輯 ]

TOP

正式新固件即係正式版,唔係測試或者早洩版?

TOP

原帖由 正宗球迷 於 2009-8-8 11:08 發表
正式新固件即係正式版,唔係測試或者早洩版?

一百分!

TOP

原帖由 speed 於 2009-8-8 00:11 發表
我寧願他等埋新ui先出仲好, 之前好似話新ui 8月尾,如果這個正式版係舊,咁新ui可能又會延期

其實裝個新FIRMWARE都唔係好耐姐...15MINS咩都攪掂晒..

點解個個好似好大工程咁攪到唔肯UPGRADE

TOP

原帖由 艾域 於 2009-8-8 20:12 發表

其實裝個新FIRMWARE都唔係好耐姐...15MINS咩都攪掂晒..

點解個個好似好大工程咁攪到唔肯UPGRADE

係方便....  但係BETA ROM 會有BUG 嘛~  好多師兄都唔想UP 完...  多左BUGS..  要DOWNGRADE 翻嘛~~

TOP

原帖由 casper326 於 2009-8-8 20:46 發表

係方便....  但係BETA ROM 會有BUG 嘛~  好多師兄都唔想UP 完...  多左BUGS..  要DOWNGRADE 翻嘛~~

通常BETA ROM係多左某一樣好既功能,但附送另一樣BUG

TOP