vav 當前離線
告別煙絲……
進階會員
TOP
netmen 當前離線
speed 當前離線
ihmcjacky 當前在線
正宗球迷 當前離線
原帖由 正宗球迷 於 2009-8-8 11:08 發表 正式新固件即係正式版,唔係測試或者早洩版?
艾域 當前離線
中級會員
原帖由 speed 於 2009-8-8 00:11 發表 我寧願他等埋新ui先出仲好, 之前好似話新ui 8月尾,如果這個正式版係舊,咁新ui可能又會延期
casper326 當前離線
原帖由 艾域 於 2009-8-8 20:12 發表 其實裝個新FIRMWARE都唔係好耐姐...15MINS咩都攪掂晒.. 點解個個好似好大工程咁攪到唔肯UPGRADE
原帖由 casper326 於 2009-8-8 20:46 發表 係方便.... 但係BETA ROM 會有BUG 嘛~ 好多師兄都唔想UP 完... 多左BUGS.. 要DOWNGRADE 翻嘛~~