finfin 當前離線
進階會員
litter7sky 當前離線
中級會員
TOP
chue 當前離線
特級會員
口o口 當前離線
我估你地誤會左了! 我唔係要遠端控制我部電腦, 我係想開住部腦時可以用手機來控制播片播歌, 其實即係用 ... finfin 發表於 2018-6-30 03:00
20152015 當前離線
係有LINUX版....@@ 口o口 發表於 2018-6-30 04:58
呢個打唔打到中文? 20152015 發表於 2018-6-30 14:10