點claim政府錢?

架車比樹扑中, 差佬話搵律師代辦, 問事務律師朋友話搵小額錢債審裁處, 網上見又話要搵工證行, 又要去民政處check對家邊個負責. 煩煩煩!
有無人知正確step? 架車只值一皮.

我驚你搵律師舊錢多過政府賠

TOP

有索賠公司代做,
不過佢地要計數有著數先做!

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 kypywk 於 2020-5-17 19:56 編輯

全車價1萬蚊舊車
你claim得多少?七除八扣(找人幫你claim)後只夠你一家大細食歺飯吧,我係你就不攪了

先你要知是政府樹定私人樹,第二就是你要證明到樹怎樣打到你架車,第三那是正常合法泊車位嘛?

TOP

回覆 5# kypywk

Check過非快速公路十米範圍應該歸康文署.
親身體驗囉, 行緊車飛落嚟.

TOP

本帖最後由 kypywk 於 2020-5-17 20:10 編輯
回覆  kypywk

Check過非快速公路十米範圍應該歸康文署.
親身體驗囉, 行緊車飛落嚟. ...
kwliu 發表於 2020-5-17 20:05



十五米內大多是LCSD管(但也有例外,有D高速旁好雜,路政/水記/渠記都有),咁你有得做,但問題是值不值得做

TOP

首你你形容咩叫"架車比樹扑中"
CCBA 發表於 2020-5-17 19:44


20200517_105147-1~01.jpg

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

咁又真係有得做XD
但又真係有D雞肋吓

TOP