coffeeaddict 當前離線
進階會員
mo9394 當前離線
特級會員
TOP
love19901109 當前離線
yipyipfung 當前離線
Banned
回覆 coffeeaddict 正常就唔會既 我洗左5年車每個星期都洗 無壞過 不過D 鏡頭果D就唔好對住射 ... love19901109 發表於 2020-3-27 18:29
pockchop 當前離線
你講起我先check下個cam原來在那個位 via HKEPC Reader for Android coffeeaddict 發表於 2020-3-28 01:58 PM
個轆有鏡頭 pockchop 發表於 2020-3-28 14:41
jazz2014 當前離線
nganshiu 當前離線
Not ready.
如果洗得壞架車 你個架係咩車? jazz2014 發表於 2020-3-28 22:00
乾地專用車! 電子野好難講得埋...有時放得耐都會壞 nganshiu 發表於 2020-3-30 00:02