有冇人玩緊A 貨STRIDA?

本帖最後由 paddead 於 2014-1-24 09:59 編輯

我玩緊,,,,,唔錯...

見到可以SAY個HI

我都想買, 邊樹買好呢

TOP

玩過,唔錯

TOP

好心喇,買A貨就咪咁張揚啦!

TOP

好心喇,買A貨就咪咁張揚啦!
QoQ 發表於 2014-1-23 18:14



    so what?

TOP

so what?
paddead 發表於 2014-1-23 20:18


唔系嘛,犯法都咁囂。。。。。

TOP

唔系嘛,犯法都咁囂。。。。。
QoQ 發表於 2014-1-23 20:28



    犯咩法?
我用A 貨LV, 又唔係賣

TOP

犯咩法?
我用A 貨LV, 又唔係賣
paddead 發表於 2014-1-23 20:59


哈哈,無瀨到吖。。。。。。。。。

TOP

唔系嘛,犯法都咁囂。。。。。
QoQ 發表於 2014-1-23 20:28



    strida専利己過
冇犯法

TOP

回復 1# paddead


    即係渣打信用卡那部 NAKATA?

TOP