年紀有翻咁上下,需要放大鏡睇D電子零件,可否分享你地用邊一種?
n123 發表於 2024/7/8 08:03 
我用這個頭戴式放大鏡:
https://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?fid=19&tid=2703003&fav=yes&ordertype=0&page=1#pid41805622
有人話戴得不舒服, 但可能我本身適應力強, 我連埋眼鏡用橡筋戴, 又不覺得辛苦。
由於左右眼都經放大鏡望出去, 視覺可保留立體感, 戴住用都容易拎住「辣雞」做焊接。
不過我買的時候零零舍舍有一間逃佬鋪賣到好平(大約 20 人仔), 其他逃佬鋪都賣 30 幾, 但當我買完收貨後, 這間鋪已把它下架, 要買就要 30 幾人仔。我不知現在一般逃佬鋪賣緊幾錢。
via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F) |